Scott Drake koplampen vs APK
Moderator: Shelby GT-H
Scott Drake koplampen vs APK
Hallo allemaal!
Mijn koplampen zijn aan vervanging toe. Weet 1 van jullie misschien of de Scott Drake koplampen http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;
bij een APK goedgekeurd zouden worden?
Mvg Remco Steen, Heemstede
Mijn koplampen zijn aan vervanging toe. Weet 1 van jullie misschien of de Scott Drake koplampen http://www.drakeautomotivegroup.com/Sto ... px?wid=141" onclick="window.open(this.href);return false;
bij een APK goedgekeurd zouden worden?
Mvg Remco Steen, Heemstede
'67 Fastback raven black
289 Toploader
289 Toploader
Re: Scott Drake koplampen vs APK
Ik zou het eerst even na vragen wat de APK eisen betreft.
De ene keurmeester keurt ze af en vervolgens keurt een andere keurmeester ze weer goed.
De regels zijn veranderd dacht ik maar hoor veel verhalen dat de auto toch wordt afgekeurt vanwege de sealed beams en dat er een E keurmerk in moet staan.
Anders voor de zekerheid gewoon de koplampen hier kopen dan zit je altijd goed als je ze toch moet vervangen.
http://www.adamscc.nl/catalog/product_i ... s_id=23215" onclick="window.open(this.href);return false;
De ene keurmeester keurt ze af en vervolgens keurt een andere keurmeester ze weer goed.
De regels zijn veranderd dacht ik maar hoor veel verhalen dat de auto toch wordt afgekeurt vanwege de sealed beams en dat er een E keurmerk in moet staan.
Anders voor de zekerheid gewoon de koplampen hier kopen dan zit je altijd goed als je ze toch moet vervangen.
http://www.adamscc.nl/catalog/product_i ... s_id=23215" onclick="window.open(this.href);return false;
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
- grandmaster n
Geen E-keurmerk is het probleem niet.
Er wordt afgekeurd als het lichtbeeld niet goed is, en de meeste sealed beam lampen worden daarop afgekeurd.
Ik weet niet wat voor Mustang je hebt, maar in de mijne zitten koplampen die ik gewoon bij een willekeurige automaterialenzaak heb gehaald.
gr
Er wordt afgekeurd als het lichtbeeld niet goed is, en de meeste sealed beam lampen worden daarop afgekeurd.
Ik weet niet wat voor Mustang je hebt, maar in de mijne zitten koplampen die ik gewoon bij een willekeurige automaterialenzaak heb gehaald.
gr
-
Dieselhead
ik heb laatst de goedkope lampen vervangen door Hella's 7 inch. die goedkope sloegen helemaal wit uit aan de binnenkant. Lichtbeeld was wel goed maar ik zou toch gewoon voor Hella lampen gaan..
Lampen van de oude golfjes passen perfect
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Zolang je er niet persee focomo in wil hebben staan,heeft elke materialen handelaar deze dingen wel op voorraad liggen (ff je oude meenemen)
en idd,golf 1 passen er prima in
Tonie
en idd,golf 1 passen er prima in
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
-
Dieselhead
Klopt Golf 1 is ook 7 inch.
Ik heb ze er in zitten van een Daf 2100 truck 
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- ArizonaMustang66
Ik heb sealed beams en geen probleem voor de keuring.
Van een oude wagen kunnen ze niet verwachten dat alles volgens de nieuwe technologie en wetten is hé.
De stand van de lichten moet natuurlijk wel goed zijn en volgens mijn Mustang-garagist is het wel wat wikken en wegen.
Van een oude wagen kunnen ze niet verwachten dat alles volgens de nieuwe technologie en wetten is hé.
De stand van de lichten moet natuurlijk wel goed zijn en volgens mijn Mustang-garagist is het wel wat wikken en wegen.
Greetz, Maarten
** 1966 Ford Mustang convertible **
** 1966 Ford Mustang convertible **
Hai allemaal!
Bedankt voor alle reacties. Ik ga wel even puzzelen en in conclaaf met mn nieuwe keuringsbedrijf.
Heeft iemand trouwens ervaringen met "Roel's Cars & Bikes" in Hillegom? Of weet iemand een ander goed en schappelijk bedrijf in de omgeving Haarlem/Heemstede voor APK? Ben nl verhuisd en zoek een garage-bedrijf in de buurt......
Groeten Remco
Bedankt voor alle reacties. Ik ga wel even puzzelen en in conclaaf met mn nieuwe keuringsbedrijf.
Heeft iemand trouwens ervaringen met "Roel's Cars & Bikes" in Hillegom? Of weet iemand een ander goed en schappelijk bedrijf in de omgeving Haarlem/Heemstede voor APK? Ben nl verhuisd en zoek een garage-bedrijf in de buurt......
Groeten Remco
'67 Fastback raven black
289 Toploader
289 Toploader