vanaf donderdag had ik vakantie, en dus ben ik `s middags al begonnen met het schuren van die rechterzijkant (zoals op de foto's wat ik al eerder postte)
donderdags ben ik van 13.00 tot 21.45 bezig geweest

...
richard heeft mij `s avonds toen weer geholpen met het plaatwerk en het aanpassen..
vrijdags hebben we even niks gedaan
en zaterdag was een zeer lange dag.....
richard wilde het plaatwerk en het aanpassen zover afmaken, en ik wilde de mustang blank schuren en in de epoxy zetten...
we hebben nu allebei twee weken vakantie

en wilde dat dus nog afmaken..
wij waren dus zaterdag om 07.00 al op het werk en ...... ....... ....... ......... ......... om 21.30 gingen we pas weg
richard heeft het bijna allemaal zover afgekregen ,maar ik niet....
hij heeft de nieuwe achter onderbumper aangepast ,
- ook heeft hij de onderbumper voren uitgedeukt en de grille ertussen aangepast,
- hij heeft alle naadjes nog eens nagecheckt
- de wielkassen omgerold
- verschillende gaten dichtgelast, zoals de gaten op de voorschermen waar de emblemen zaten en de dorpels
- de shelby drop goed gemaakt (tenminste dat hoop ik dan nu

)
- hoodpins gemaakt
- hij heeft zo nog wat deuken al uitgedeukt
ik neem nu toch aan dat het nu wel goed is
alleen zitten we nu met die achterschermhoekjes te kijken....
dat ze niet goed passen dat wist ik wel, maar deze hoekjes zijn wel erg uit de richting...
leg je hem met het scherm goed , dan steekt ie boven uit.... en niet zo'n klein beetje..
als ie aan de bovenkant goed ligt , steekt ie behoorlijk uit op het scherm......
rechts hetzelfde

...
dat kan toch niet
ik neem aan dat die hoekjes niks meer doen als je ze vastdraait,toch?
hij heeft behoorlijke schade gehad achter, ik was mss aan denken dat het daarom is?
op de oude foto's van de mustang vind ik ze nog niet zo heel erg verkeerd zitten, maar nu was dat rechterscherm ook 1 beton
en het linkerscherm was ook geplamuurd, maar niet zo dik..
ik ga me geen nieuwe halen als die straks ook zo slecht zitten...
wat tips? zitten ze allemaal ZO slecht

? of moeten we maar wat gaan verzinnen..
dat viel dus wel even tegen,dus dat hebben we nu niet afgekregen..
en ik heb de hele dag geschuurd
alleen op het linkervoorscherm ben ik wat plamuur tegen gekomen en die is ook wat slechter, maar de rest van de delen vallen reuze mee met deuken, roest heb ik maar op een klein plaatsje op het dak gezien
ik vind dat echt mooi uitzien zo , zo moest ik hem eigenlijk kunnen laten
http://youtu.be/tyxXdwuMSDY
ik had hem nog in de epoxy willen zetten, maar ik heb me nog moeten jagen om hem zo geschuurd af te krijgen...
was echt veel werk !!en dan moet ik de binnenkanten van de portieren en voorschermen ook nog .. ..
maar hij mag gelukkig die twee weken in de grote spuitcabine staan met een doek erover zodat er niks aankomt
dus ik heb de komende drie weken ook even geen foto's meer

even rust na een jaar lang veel werken en overwerken