Ja leuk ! .PeterJansens schreef:ALTIJD aangifte doen.Ton BlingBling schreef:Heb hier ook zo,n looser als buurman .
Onze auto,s zijn in zo,n 14 jaar een tiental keer bekrast .
Gekke is dat er een getuige is maar niets durft te vertellen tegen de politie .
Aangifte heeft geen zin volgens de politie, er word toch niets mee gedaan word verteld .
Als je geen aangifte doet, is er 'dus' niets gebeurd.
Heeft de politie ook geen aanleiding om (bijvoorbeeld) eens een keertje extra door jouw straat te rijden.
"Nee meneer, in onze buurt gebeurt nooit wat, er is al jaren geen aangifte gedaan..."
Ten eerste is er hier geen politie te vinden er is geen politieburo en er rijden nooit politieauto,s .
Als je aangifte wil doen MOET je een afspraak maken 3 dorpen verder en dan kan het allen nog op de meest onmogelijke tijden.
Vaak kan je pas na 2 of 3 weken terecht en dan is het bij zo,n tiep miep die vrijwilliger is .
Men wil dat je aangifte doet waar het incident heeft plaatsgevonden , ja en wie zegt dat het in je eigen dorp is gebeurt ?.
Hele discussie's volgen met een ergenis van beide kanten .
Nee, je moet aangifte doen he ! Is alleen erg slecht voor je gezondheid .
Er is zelfs beweert of ik het niet zelf had gedaan voor het verzekeringsgeld ! .
we wonen is een geweldig mooi land , als je zo nu en dan netjes een bekeuring van 3 km te hard rijden netjes op tijd betaald.
En niet mopperen als er weer ergens op bezuinigd word ,.......................... Ik draai een beetje door geloof ik.