Ik zelf wel . vorig jaar geweest en is toen zeer goed bevallen.
http://www.americanstarsonwheels.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderator: Shelby GT-H

mustangfan26 schreef:chris
moet nog even kijken of ik met de mustang ga. ga er zeker wel heen maar weet nog niet hoe.
chrisrombouts schreef:
Aan de reacties te ziengaan er bijna geen Mustangs die kant op !

Van die bekeuring hoor je niks meer hoor. Is mij ook twee keer overkomen in en vlakbij Antwerpen. Ze sturen die brief, je stuurt hem terug, maar je hoort er nooit meer wat van. Goed volk die Belgen!chrisrombouts schreef:Hallo Mark ! Ik ben vorig jaar ook geweest en ik wil dit jaar ook graag gaan.
Ik vondt het inderdaad ook wel een interesante meeting. Veel mooie wagens maar ook veel handel.
Dus lijkt mij wel leuk om weer wat af te spreken om samen te rijden. Altijd leuker dan alleen rijden.
Ik ga bij Zundert/Meer de snelweg op dus anders even kijken wat de eerst volgende parking is.
Helaas heeft nog niemand anders op je oproep gereageerd dus even afwachten.
Er zijn wel 2 dingen die ik anders wil doen dan vorig jaar.
Ten eerste niet te hard op de snelweg want vorig jaar werd ik bij Brecht geflitst.![]()
Zes maanden later kreeg ik van de Belgische justitie een brief thuis daarover.![]()
Heb ik ingevuld en opgestuurd maar nog niks van gehoord.
Dus het lijkt erop dat ik de bekeuring niet binnen een jaar heb !![]()
Ten tweede wil ik dit jaar vroeger weg rijden om een beter plekkie te hebben.
Ik stond op het grasveld tussen de bomen. Niet echt verkeerd maar ik kreeg wel de indruk
dat het daar niet zo druk was als op de asfalt parking naast de hallen.
Ik hoorhet wel van je. Oh ja ik kan alleen op zondag hoor !!!
Groetjes van Chris.

+1Dieselhead schreef:ik ga er niet heen, zo op de foto's te zien te veel modern spul en wat er staat aan oud spul kan ik ook zien op de SPN meetings of hotrod beurs in Autotron..
Maar iedereen veel plezier..
Ik was in ieder geval een van die Mustang liefhebbers en het was inderdaad gezellig, zeker in de schaduw !mustangfan26 schreef:Vandaag geweest en moet zeggen was niet verkeerd. was er best druk. en lekker weer. nog even onder de schaduw zitten ''ouwehoeren'' met andere mustang liefhebbers.