Parkstad cruise kerkrade

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
meetingmelick

Parkstad cruise kerkrade

Bericht door meetingmelick »

Parkstad cruise Kerkrade,

Vanaf april tot oktober
Iedere vrijdag vanaf 18:00
Locatie: burgerking Kerkrade, Roda JC-Ring 2A 6466 NH Kerkrade
Elk type voertuig is van harte welkom

Afbeelding

Foto's 1e editie 19 april:

Afbeelding

meer op : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 174&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

meer foto's op : https://www.facebook.com/media/set/?set ... b8b943d363" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's 2e editie 26 april:

Afbeelding

Meer foto's op : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 1c69399ffe" onclick="window.open(this.href);return false;
78ghiaT5
Super User

Re: Parkstad cruise kerkrade

Bericht door 78ghiaT5 »

wow! toch weer op de ouwe plek? Helemaal goed!

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

zoals de nog jonge traditie wil, ga ik graag naar de Parkstad Cruise in Kerkrade, vermits ik in de buurt ben. en dat is als ik op vakantie ben in Zuid-Limburg. welnu, afgelopen week zat ik er weer en dus wilde ik graag naar de deze leuke cruise in, die tot twee jaar terug goed bezocht werd. dus op vrijdagavond met enige verwachtingen in de trein naar Heerlen gestapt en toen overgestapt in bus 44 naar het Roda JC-stadion. Daar aangekomen in de snikhitte constateerde ik al om 18.00 uur dat het nog niet echt druk was. Dat zou zo blijven. Meteen wel aan de praat geraakt met een Snoekenrijder en mocht even in diens prachtbolide plaatsnemen. Toen was voor mij de avond al geslaagd. Gedurende de avond kwamen er wat meer Fordjes bij, maar de opkomst van twee en drie jaar terug werd niet gehaald en dat gold ook voor de Mustangs. Slechts twee, een '65 en een +05 kwamen opdagen. Andere leuke Fordjes waren een Gran Torino, twee Ranchero's, een oudje uit de 40-er jaren, een Capri Mk. 1. Dan kwam er ook nog een Dax-replica aanrijden zonder sidepipes, maar met een Jag-achteras en Chevy 5.4 litre, en een trotse eigenaar. Op het laatst raakte ik in gesprek met de '65-eigenaar. Die meldde dat hij lid was van het DM&FF. Ik zei dat ik twee Tweetjes heb en dat ik er ook lid van was. Wie ben jij dan? 'Ik ben Robinski'. Ik stelde me ook voor. Dat vonden we beide wel lachen om eens de gezichten achter de forumnaam te zien. De Capri bleek van Robin's vriendin Tineke te zijn. Het werd al laat en ik zou nog lang op de bus terug moeten wachten, maar Robin bood aan me terug naar Valkenburg (daar eerder die week nog voor het station een Mercury Capri gespot, Foxbody) te rijden, vanwaar ik de trein naar Schin-op-Geul kon nemen. aldus besloten en na een leuke rit met de Mustang was ik rond kwart voor tien in Valkenburg. Mede door Robin's gulle aanbod was de avond helemaal geslaagd. dus... volgend jaar zeker weer, en dan moeten we beiden maar eens naar Brunssum, want het schijnt dat de ene helft van de Parkstad Cruise-gangers daar op donderdag heen gaat tegenwoordig, en de andere helft op vrijdag naar Kerkrade. hopelijk krijgt de deze vrijdagavondmeeting een grotere bekendheid, zodat er volgend jaar weer een grotere opkomst is. wellicht kan ik dan ook naar de grote Genk-meeting in Belgie. Robin en Tineke bedankt voor de fijne rit terug!

Hier de foto-impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Harry
Robinski

Bericht door Robinski »

Harry, leuke impressie, mooie foto's.

Het was graag gedaan hoor, die lift en het was inderdaad erg leuk om je in "real live " te spreken.

Die meetings volgend jaar komen wel goed :wink:
Groetjes, Robin
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Zeker weten en misschien wel met de Twee... We zullen zien.

Harry
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”