daar laten er een aantal van los.
Gr Roy
Moderator: Shelby GT-H
WAT? Zit dat blok van jou er nog niet in dan?Ghost Rider schreef:He-lu-maol- nex... is mien veulte werm um get te doe en dao beij, der zin ok mense die motte waerke mih zo sjaais weer !![]()
oh dan had je toch duidelijk tijd over voor een cursus NeerlandschGhost Rider schreef:He-lu-maol- nex... is mien veulte werm um get te doe en dao beij, der zin ok mense die motte waerke mih zo sjaais weer !![]()
Zo zie je maar dat DM&FF internationaal is !Ghost Rider schreef:He-lu-maol- nex... is mien veulte werm um get te doe en dao beij, der zin ok mense die motte waerke mih zo sjaais weer !![]()
Als je wat te vertellen of vragen heb in goed Nederlands met leestekens graag anders kunnen we je niet helpen ..... /zeikmodus ...He-lu-maol- nex... is mien veulte werm um get te doe en dao beij, der zin ok mense die motte waerke mih zo sjaais weer !
Dat kun je geen dialect meer noemen, lijkt wel een spraakgebrek.......Ghost Rider schreef:He-lu-maol- nex... is mien veulte werm um get te doe en dao beij, der zin ok mense die motte waerke mih zo sjaais weer !![]()

Thx,Mitch schreef:Lekker bezig Arjan! Wat is het nou geworden? Zon power upgrade package van edelbrock?
Gr.mitch
Dakloos schreef:Goed bezig Arjan! Die nokenas komt er bij mij misschien ook in deze winter. Kijken of ik tegen die tijd nog genoeg inspiratie heb....
Als ik je één tip mag geven: gebruikt hittebestandige spuitverf van Motip in de kleur antraciet (nr04030) voor de uitlaatspruitstukken. Deze kleur is veel minder zilverachtig en lijkt veel meer op gietijzer. Als je 'm dan van te voren ook nog eens een keer heeeeel goed schoonmaakt en de verf in laat branden zie je jaren geen roest meer op je spruitstukken.