Craneman schreef:Maar als je met je ride op tv komt, dekt dat de schade een beetje, toch?
Weet je ook wanneer het wordt uitgezonden? Ik neem aan dat aansluitend aan jouw bekeuring Mr. Spee z'n reactie mag geven op de vraag: "Koos, we zagen net een bestuurder met een kentekensticker op z'n auto. Waarom is zo'n sticker verboden?"

Ik was wel een beetje overrompeld! Mijn vriendin reed omdat ik een paar biertjes had gedronken, toen begon een audi rijder heel irritand te rijden!
inhalen en dan weer zachter rijden en op het moment dat wij weer in willen halen gaat hij er weer gauw voor! Toen ging het bordje stop politie omhoog!
Achterna gereden de afrit af, komt er een agent met een big smile naar mij toe (passagiers kant), daarna de camera in je gezicht en toen kwamen mijn bijdehante reacties
Ik heb ook nog geantwoord dat ik geen kentekenplaat bij mij had, maar die had ik wel bij mij maar tussen 3 lege en 1 vol kratje bier in de kofferbak die ik op dat moment niet open wou
doen voor de camera
afgelopen zondag zag ik dat ze stukken van 15/12/10-03=2013 uitzonden, ik ben misschien a.s. zondag aan de beurt (17-03-2013)