MustangFever 2013

Plaats nieuwe Meetings en Verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

painter

Re: MustangFever 2013

Bericht door painter »

onwijs leuke dag gehad , ik ben met Jan (mijn broer) (Big-Fun-58) mee gereden en heb genoten van alle mooie Mustangs (ook alle modellen in de Mustang garage).

PS Stefan van mij mag je alle foto's er op zetten die je onderweg heb gemaakt , het ziet er namelijk gaaf uit om de mustangs rijdend te zien :ok:

groeten Remi
Laatst gewijzigd door painter op ma 15 apr, 2013 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Shelby GT-H schreef:Volgens mij mist je het woordje Yellow nog voor Mustang ;)

Ik geef toch al jaren het goede voorbeeld: Petje met GTA67 er op...

Voorstel: iedereen z'n petje met de forumnaam... probleem opgelost.
Voor de dames mag de naam ook achteraan op de hot-pants staan natuurlijk... :shock:

:ok:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

philip schreef:Ik was toch vrij herkenbaar dacht ik :mrgreen:

Afbeelding
Maar dat shirt heb ik gezien :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
philip

Bericht door philip »

Neko- schreef:
philip schreef:Ik was toch vrij herkenbaar dacht ik :mrgreen:

Afbeelding
Maar dat shirt heb ik gezien :)
I'll be back at mustang valley 8)
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Duyck schreef:
en ondertussen ook geflyerd voor onze meet => nightglow :)

Flyer gevonden: zat tussen het stuurhuis en de headers...
Was op een onverklaarbare (?) manier onder de motorkap terecht gekomen.
Gelukkig geen brand...
Heb wel een vermoeden... maar ... :censored:
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

ja vind dat geflyer allemaal leuk en aardig maar als ik zie hoe sommige aan mijn ruitenwissers lopen te trekken krijg ik soms het idee dat eens terug te doen...
respecteer elkaar(s voertuig).
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
philip

Bericht door philip »

misschien allemaal iets laten maken in de kleur vd wagen?

Afbeelding
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
philip

Bericht door philip »

Ghost Rider schreef:ja vind dat geflyer allemaal leuk en aardig maar als ik zie hoe sommige aan mijn ruitenwissers lopen te trekken krijg ik soms het idee dat eens terug te doen...
+1, tegenwoordig is iedereen toch meestal al op de hoogte door FB
Blacky

Bericht door Blacky »

GTA67 schreef:Flyer gevonden: zat tussen het stuurhuis en de headers...
Was op een onverklaarbare (?) manier onder de motorkap terecht gekomen.
Gelukkig geen brand...
Heb wel een vermoeden... maar ... :censored:
Da's gewoon uwe Paxton die teveel zuigkracht ontwikkelt :roll: :lol:
2007 GT California Special
Chocolaté

Bericht door Chocolaté »

Hier een paar foto's,

Foto's zeggen soms meer dan woorden : De headliner :lol: :lol: Ja, Brammeke :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Enjoy...
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ghost Rider schreef:ja vind dat geflyer allemaal leuk en aardig maar als ik zie hoe sommige aan mijn ruitenwissers lopen te trekken krijg ik soms het idee dat eens terug te doen...
Op sommige meetings heb ik een geplastifieerd plaatje achter de ruit liggen met de tekst: Geen flyers onder de ruitenwissers a.u.b.

En dan zijn er die de flyer zo steken dat je die tekst niet meer ziet.

Waarom doe ik dat : op een keer zaten er ook flyers tussen de wissers, en het begon te regenen... en al die verdomde verf van de flyers kleefde aan mijn ruit... heb ik thuis met een mesje moeten afsteken...

:censored:
phantom7

Bericht door phantom7 »

Ben op zaterdag geweest, niet veel volk maar toch de moeite...iemand misschien fotos genomen want had mijn toestelleke vergeten :cry:

ik stond in de zijstraat
Mustang 1986 LX Convertible 3.8 V6 232 cu
Mustang 1966 Coupe 3.3 6IL
Land Rover Minerva 2.0 1952 ABL Communicatiewagen
Range Rover Evoque 2013 2.2 ESD4
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Ja dat bedoel ik Emiel... allemaal leuk en aardig maar er zijn ook mensen die daar NIET van gedient zijn !
Dan heb ik nog liever dat ze het me op de stoel gooien als mijn raam open staat. Ook liever niet maar dat is nog een optie
En daarbij, ik zoek zelf wel uit waar ik wel en niet na toe ga... daar heb ik geen flyer voor nodig

Misschien moet ik zoiets maar eens laten maken dan. :mrgreen:
Afbeelding
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
themustanggarage

Bericht door themustanggarage »

Hallo,

Ik wil even reageren op de kleine kritiek. Door de overweldigende opkomst van afgelopen zondag, wat we zeer zeer fijn vonden, zijn er enkele zaken fout gelopen. De kritiek die hier naar boven komt is terecht. Onze meeting is een mustang meeting dat door heel veel gewoon publiek bezocht wordt. Daarom vond ik het niet erg dat er enkele vreemde eenden tussen staan. Dat wordt ook enorm geapprecieerd. Nu komen er steeds meer en dat gaan we in bedwang houden . Echter dit zijn dezelfde hobbymensen , wel met een ander merk , die de mustang zeer sympathiek vinden anders waren ze er niet. We zullen naar volgend jaar toe proberen ze op een apart plaatsje te zetten.
Voor de zondag gaan we ook een tweede frisdrank gelegenheid zetten op het grasveld, is al ondertussen besproken. De muziek gaat naar een andere plaats verhuizen en het café wordt heringedeeld. Ivm de slappe koffie en andere dingen daar is zeer weinig over gereclameerd en dat kan gebeuren met zo drukte. Mijn verontschuldigingen ervoor en je bent welkom om een sterk bakkie hier te komen drinken wanneer je maar wilt. De consumptie prijs is normaal voor een evenement gelijk het onze en is broodnodig om een deel van de kosten te kunnen dekken. In mijn ogen zelfs niet abnormaal als ik zie wat op andere gelegenheden wordt gevraagd soms.
Het afval probleem wordt ook aangepakt maar de ervaring is dat de zakken die er dan zullen hangen weinig of niet worden gebruikt.
Natuurlijk hebben wij ook een beetje kritiek en dat is dat er soms met weinig respect omgegaan wordt met glazen en zo en dat we honderden glazen moeten gaan zoeken tussen de tuintjes, auto's , showroom, mijn garage gedeelte kortom overal zowat. Ook mijn auto's in de showroom hebben een douche gehad van mayonaise en friet. De draaitrap in de showroom zat op een bepaalt moment vol met glazen en lege frietzakken. Gebroken glaswerk is niet te tellen. Maar dat is normaal op een bijeenkomst van mensen en daar moet je mee leren omgaan. We poetsen het en onthouden dat het een zeer gezellig super mooi weekeinde was in het MUSTANG milieu.

Nogmaals dank aan iedereen die erbij was

groetjes

Adelbert
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
Ken Van Accolyen

Bericht door Ken Van Accolyen »

themustanggarage schreef:Hallo,

Ik wil even reageren op de kleine kritiek. Door de overweldigende opkomst van afgelopen zondag, wat we zeer zeer fijn vonden, zijn er enkele zaken fout gelopen. De kritiek die hier naar boven komt is terecht. Onze meeting is een mustang meeting dat door heel veel gewoon publiek bezocht wordt. Daarom vond ik het niet erg dat er enkele vreemde eenden tussen staan. Dat wordt ook enorm geapprecieerd. Nu komen er steeds meer en dat gaan we in bedwang houden . Echter dit zijn dezelfde hobbymensen , wel met een ander merk , die de mustang zeer sympathiek vinden anders waren ze er niet. We zullen naar volgend jaar toe proberen ze op een apart plaatsje te zetten.
Voor de zondag gaan we ook een tweede frisdrank gelegenheid zetten op het grasveld, is al ondertussen besproken. De muziek gaat naar een andere plaats verhuizen en het café wordt heringedeeld. Ivm de slappe koffie en andere dingen daar is zeer weinig over gereclameerd en dat kan gebeuren met zo drukte. Mijn verontschuldigingen ervoor en je bent welkom om een sterk bakkie hier te komen drinken wanneer je maar wilt. De consumptie prijs is normaal voor een evenement gelijk het onze en is broodnodig om een deel van de kosten te kunnen dekken. In mijn ogen zelfs niet abnormaal als ik zie wat op andere gelegenheden wordt gevraagd soms.
Het afval probleem wordt ook aangepakt maar de ervaring is dat de zakken die er dan zullen hangen weinig of niet worden gebruikt.
Natuurlijk hebben wij ook een beetje kritiek en dat is dat er soms met weinig respect omgegaan wordt met glazen en zo en dat we honderden glazen moeten gaan zoeken tussen de tuintjes, auto's , showroom, mijn garage gedeelte kortom overal zowat. Ook mijn auto's in de showroom hebben een douche gehad van mayonaise en friet. De draaitrap in de showroom zat op een bepaalt moment vol met glazen en lege frietzakken. Gebroken glaswerk is niet te tellen. Maar dat is normaal op een bijeenkomst van mensen en daar moet je mee leren omgaan. We poetsen het en onthouden dat het een zeer gezellig super mooi weekeinde was in het MUSTANG milieu.

Nogmaals dank aan iedereen die erbij was

groetjes

Adelbert

+1000 je hebt volledig gelijk en het was idd TOP !
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Plaats reactie

Terug naar “Mustang meetings”