Het probleem is dat de Douane en belastingdienst het ziet als een export van een voertuig .
En die moet je wel weer terug importeren dan met alle toeslagen en belastingen .
Ben meer dan eens bij de belasting dienst geweest ervoor maar ze snappen het gewoon niet

.
Verteld word dat ik de regels NIET naar me eigen manier kan hanteren en gebruiken .
De arrogantie daar is ongeloofelijk hoog aanwezig en die personen laten zich niets wijsmaken .
Geen enkele discussie mogenlijk dus .
Naar Los Angeles verschepen is wat ik al jaren doe met retro design meubelen en gebruiksartikelen .
De ene keer is de container 4 weken onderweg maar zeer regelmatig is het 6 weken en een enkele keer 11 weken .
En dan nog de douane daar die kan er ook wel 2 a 3 weken over doen om de container vrij te geven normaal is dat enkele dagen .
Om echt safe te zijn zou je de Mustang zeker 3 maanden voor het evenement moeten afleveren in de haven.
Moet er niet aan denken om bij terug ontvangen van me Mustang dat een andere ambtenaar de regels anders hanteert als vooraf afgesproken .
Kan je wel in beroep gaan maar dan staat je mustang weken lang in de douane loods met ook daar de kosten ervan .
Kortom ik zelf zou het nooit doen maar moet het wel al voor zeker 2 personen verder uitzoeken die er toch wel wat in zien .