Te koop in Montfoort
Moderator: Shelby GT-H
-
MotorViktor
Re: Te koop in Montfoort
"The Chase Is Better Than The Catch"
Hey, dat is een van mijn favoriete Motorhead-nummers!
Ik zat er zelf aan te denken om hem in wat tape te wikkelen (dunnetjes) maar stof is misschien beter!
Groet Viktor
Hey, dat is een van mijn favoriete Motorhead-nummers!
Ik zat er zelf aan te denken om hem in wat tape te wikkelen (dunnetjes) maar stof is misschien beter!
Groet Viktor
Water door de cowlvents om te kijken of er geen gat zit dat naar binnen kan lopen. Werkt zeer goed, zo zie je of er roestgaten zijn.
"Auto's zijn om te rijden, niet om te poetsen."
Ter info hier in het kort wat ik al gemaild heb 
Toen ik ging kijken 2-3 maanden terug zat de bruine vol roest(gaten). Die lijken nu op "magische" wijze weg te zijn. Erg raar. maar kijken kan geen kwaad. Het gaat niet om 2 of 3 plekjes. Er zat echt VEEL roest aan deze auto en ook echt gaten... Een gewaarschuwd mensch telt voor twee
Maar ga aub wel kijken want je leert er erg veel van. Veel plezier, neem foto's en beslis de volgende dag na de foto's nog eens bekeken te hebben.
Gr,V.
Toen ik ging kijken 2-3 maanden terug zat de bruine vol roest(gaten). Die lijken nu op "magische" wijze weg te zijn. Erg raar. maar kijken kan geen kwaad. Het gaat niet om 2 of 3 plekjes. Er zat echt VEEL roest aan deze auto en ook echt gaten... Een gewaarschuwd mensch telt voor twee
Maar ga aub wel kijken want je leert er erg veel van. Veel plezier, neem foto's en beslis de volgende dag na de foto's nog eens bekeken te hebben.
Gr,V.
- 1973 Mustang Grande 351C-2V
- 1999 Corsa Sport X14XE
- 1999 Corsa Sport X14XE
-
MotorViktor
Laatste vraag over die zwarte in Montfoort; iemand enig idee waarom die zo hoog op zijn veren staat, is niet origineel neem ik aan, en die velgen, komen die onder een latere mustang vandaan?
Zoals Vinnie hier zegt, ik ga ook in Overijssel kijken naar een bruin metallic sportsroof uit 1972, misschien kennen meer mensen die? Vinnie is er al eens naar wezen kijken.
Groet Viktor
Zoals Vinnie hier zegt, ik ga ook in Overijssel kijken naar een bruin metallic sportsroof uit 1972, misschien kennen meer mensen die? Vinnie is er al eens naar wezen kijken.
Groet Viktor
Het kan zijn dat de vorige eigenaar de houders voor de bladveren lager heeft gezet. Dit gebeurde vroeger heel veel, niet alleen bij Mustangs maar ook bij chargers en andere auto's. Ik zie echter niet meteen dat hij abnormaal hoog staat. Ik ben echter niet zo veel bezig met Mustang II series dus iemand mag me verbeteren.MotorViktor schreef:Laatste vraag over die zwarte in Montfoort; iemand enig idee waarom die zo hoog op zijn veren staat, is niet origineel neem ik aan, en die velgen, komen die onder een latere mustang vandaan?
Groet Viktor
"Auto's zijn om te rijden, niet om te poetsen."
-
MotorViktor
Okee maar dat is dan alleen achter dus? Vind em voor ook hoog staan (of zit ik nou gewoon verkeerd te kijken)
Bij die auto uit Montfoort, zitten de steunen die van de schokbrekertorens naar het schutbord lopen er ook niet op.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
-
MotorViktor
Dat van die steunen was 72Grande ook al opgevallen!
Nog meer dingen?
Nog meer dingen?
-
Dieselhead
wat een hok. echt een aanwinst zo'n matzwart hok.
en zoals al eerder gezegd ding staat veel te hoog op de poten. lijkt wel een F150 raptor.
7500 euro???? serieus. dat wil je er ook aan uitgeven.? doe eens 3500 euro of zo.. er zijn niet eens interieur foto's bij. dus dat zal ook wel hopeloos zijn.
ik zou dan gewoon nog even door sparen voor iets fatsoenlijks..
en zoals al eerder gezegd ding staat veel te hoog op de poten. lijkt wel een F150 raptor.
7500 euro???? serieus. dat wil je er ook aan uitgeven.? doe eens 3500 euro of zo.. er zijn niet eens interieur foto's bij. dus dat zal ook wel hopeloos zijn.
ik zou dan gewoon nog even door sparen voor iets fatsoenlijks..
-
MotorViktor
Ja dat interieur ben ik ook bang voor. En er deugt ook een heleboel niet aan deze auto. Toch even kijken, is de eerste die ik in het echt zie, op zich niet erg om op het dieptepunt te beginnen toch?
Ik vind matzwart niet lelijk... Ik ben geloof ik de enige hier.
Groet Viktor
Ik vind matzwart niet lelijk... Ik ben geloof ik de enige hier.
Groet Viktor
Wacht anders het meeting seizoen af, en kijk gewoon eens op een meeting rond. Kun je je een beeld vormen welk model/bouwjaar je graag zou willen hebben, en als je ook nog praat met de eigenaren, kun je allicht kijken of je alvast vooraf een beeld kunt krijgen van de zwakke plekken van de auto en waar je op moet letten.
Ik neem tenminste niet aan dat je er zoveel haast mee wilt maken dat wat langer wachten geen optie zou zijn
Ik neem tenminste niet aan dat je er zoveel haast mee wilt maken dat wat langer wachten geen optie zou zijn
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
-
Dieselhead
matzwart hoort op een chevy caprice, of een ex army Dodge W200. of e.e.a GM hok..
het is niet mooi. het is alleen maar om te verhullen dat de lak en bodywork hopeloos is..
het is niet mooi. het is alleen maar om te verhullen dat de lak en bodywork hopeloos is..
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Of een Dodge Tradesman uit 1978Dieselhead schreef:matzwart hoort op een chevy caprice, of een ex army Dodge W200. of e.e.a GM hok..![]()
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
-
Dieselhead