Trek je zelf een hele nieuwe remleiding? Kan ik je cunifeer aanbevelen (tip kreeg ik van Dakloos...)
Piet
Moderator: Shelby GT-H
Kortom, mijn antwoord was daarop dat ik 'm dan liever zelf zonder garantie naar de kl*te help. Aangezien er gisteren toevallig net wat extra stel handen binnen kwamen lopen, gelijk besloten de boel eruit te trekken. Voor de spuiter wel zo handig, en toch goed de goten te kunnen controleren op roesteen ruit heel uit een klassieke wagen halen, sorry meneer die vraag heb ik nog nooit gehoord...ik heb het even nagevraagd maar, er is zo'n 90% kans dat deze kapot gaat als wij m eruit halen, t is een oude ruit he..

Maar hij (of zijfrankpost schreef:t is nu wel een erg kaal zielig hoopje Mustang geworden
ja dat is wel weer zo, oogkleppen op en doorschuren maarGearz schreef:Maar hij (of zijfrankpost schreef:t is nu wel een erg kaal zielig hoopje Mustang geworden) komt nu wel steeds dichter bij het punt dat alles enkel weer mooier gaat worden.
was inderdaad goed planLTD schreef:toch was niet onverstandig om te doen denk ik .....
nu kan je die randjes ook gelijk goed aan pakken en de ruiten met verse kit en rubber er wel door die losers van carglass in laten zetten
NIet vergeten kit te plaatsen tussen de ruit en het rubber TonTon BlingBling schreef:De ruiten kan je heel simpel zelf monteren stelt niets voor heb ik al zo vaak gedaan (ruim 25 jaar ervaring) , kan en wil je wel helpen .
In 1970 zit de achterruit in rubber, dus dat zal bij 1969 ook wel het geval zijnDakloos schreef:NIet vergeten kit te plaatsen tussen de ruit en het rubber TonTon BlingBling schreef:De ruiten kan je heel simpel zelf monteren stelt niets voor heb ik al zo vaak gedaan (ruim 25 jaar ervaring) , kan en wil je wel helpen .. Misschien zit ik er helemaal naast maar zitten vanaf 1969 de voor en achterruit niet gelijmd i.p.v. gekit ?