maar allang blij dat het van de kaart geveegd word!!
lekker bezig dat kabinet, goed doordacht ook al die plannen, niet het enige dat gelijk in herzien wordt
Moderator: Shelby GT-H
Ik lijkt mij het mooist als je kan kiezen, een 30 dagen kaart óf een 60 dagen kaart.Ghost Rider schreef:Nu maar hopen dat ze voor de 60 dagen variant kiezen en we zijn klaar en kan dit topic HERMETISCH gesloten worden![]()
Met 30 dagen word het wel erg krap namelijk...( we moeten ook af en toe een test rondje kunnen maken )
Nou 25 cent per liter omhoog ter vervanging van de MRB lijkt me niet nodig.1967coupe schreef:ja eerst het kwartje van Kok terug en dan een kwartje bij de benzine prijs op.
Ja Erwin, je hebt tuurlijk wel een punt... maar als niemand er wat van zegt, niemand zich druk maakt en we maar stil zwijgend ja knikken is het natuurlijk lekker makkelijk voor de staat om haar plan door te drukken. Maar als er van uit alle kanten gejoel en gevloek te horen is, zal er misschien toch nog eens goed naar gekeken worden. Of we er direct iets aan kunnen doen, nee. Totaal niet... kunnen we er indirect iets aan doen ? Tuurlijk... hoe meer er zich tegen verzetten of hun onvrede tonen te beter.Dakloos schreef:Al dat gespeculeer over hoe het gaat of moet worden heeft volgens mij weinig zin......
Het gaat er helemaal niet om dat de vervuiler betaalt.LTD schreef:.....de vervuiler betaald vind ik een veel betere regeling ....
Dat is inderdaad de tactiek hier in NL. Ze stellen iets belachelijks voor: iedereen op z'n achterste benen. Na een hoop protest nemen ze dat terug.bozo schreef:Wat is het toch makkelijk voor de politiek hier in Nederland.
Je gaat roepen dat je de bestaande regeling van iedereen af gaat nemen.
Vervolgens ga je ventileren dat je naar de mogelijkheid van een 30 of 60 dagenkaart gaat kijken.
En klaar is kees.
Men gaat gelijk achterover leunen en is blij![]()
De oppositie word niet beïnvloed door protesten zodat alles wat makkelijker door de kamer gaat volgend jaar.
Men is blij terwijl ze iets afgenomen is en ze voortaan worden beperkt.
Niemand weet nog wat zo'n kaart gaat kosten en of dat doorgaat.
Ze kunnen alle kanten nog op alleen hebben ze nu vrijwel geen last meer van protesten.