Als ze het toch hebben over Milieu regelingen e.d. dan zou deze wet wijzing ( er van uit gaande dat dit voor alle auto's geld ) toch een broodje aap zijn.
Wat vervuilt die fiat 500 uit 1964 of waar ze ook uit komen, nu meer dan een fiat 500 uit 2000...
EN, gaan we dan ook andere hobbies zwaarder belasten ? De lokale volleybal club ? de lokale voetbal club waar de hele avond 100000 watt op de midden stip staat gericht... gaan die dan ook meet contributie betalen ? Het lokale zwembad, die hun 1000000 liters water warm moeten stoken voor die 15 man die er in rond dobberen ??? En wat te denken van de hoeveelheden Oldtimer TRACTOREN dan ! ? vind ik zelf ook prachtig... maar zijn die minder vervuilend ???? Er word weer eens met 2 maten gemeten en deze keer zijn wij de Sjaak.
Mijn hobby zal er niet minder leuk door worden ik denk echt dat ik als ik belasting ga betalen voor de wegen, er ook nog veel meer strepen op ga trekken. Ik heb er immers voor betaald !
Nee, het zijn toch de jongens die dagelijks gebruik maken / hebben gemaakt van de oldtimers die zo het belasting vrij rijden in de picture hebben gespeeld. Ergens, moeten we natuurlijk ook wel stellen dat ook die jongens groot gelijk hebben... want waarom zou je zonnepanelen op je dak leggen als de subsidie regeling net afgelopen is. Je maakt dus gebruik (misbruik?) van een regeling die voor iedereen geld met als gevolg dat ook iedereen de hannes is.