Ik rij ook regelmatig met motor op Zolder, maar als er iemand daar met de motor eruit gaat is dat in zandbak rechtdoor (en niet de andere kant van de weg zoals ik op de foto lijk te zien).CAT schreef:1e linkse kan in principe niet veel gebeuren tenzij je te erg afremt op het einde van start/finish en dan te vroeg op het gas gaat door die grote wijde uitnodigende bocht die daar staat uit te nodigen. Waarschijnlijk met overstuur tot gevolg. Voldoende afremmen tot je juiste snelheid, rechts vlak naast de pitlane gaan rijden en zonder gas bij te geven je snelheid houden en links insnijden is de boodschap.
Met de moto daar heel wa toerkes gedaan en meest gladde en gevaarlijkste is eigenlijk de EHBO. Met die bomen daar altijd wat vettig.
Niettegenstaande heb je daar achteraf niet veel aan natuurlijk. Veel sterkte
VAB Autohappening Zolder (B)
Moderator: Shelby GT-H
- Kris_65_Conv_BE
- Donateur 2014
Re: VAB Autohappening Zolder (B)
Hoe is het afgelopen met Blackie en de verzekering?
Die willen niet betalen omdat ze beweren dat het om een race ging. Mijn makelaar gaat nu met de advocaat bekijken of we de rechtsbijstand kunnen inschakelen en eventueel via die weg verder kunnen.Ericc B schreef:Hoe is het afgelopen met Blackie en de verzekering?
B.
2007 GT California Special
O, dat is heel vervelend. Heel veel succes daarmee!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
En wat zegt VAB ? Of moeien die zich niet ?Blacky schreef:Die willen niet betalen omdat ze beweren dat het om een race ging. Mijn makelaar gaat nu met de advocaat bekijken of we de rechtsbijstand kunnen inschakelen en eventueel via die weg verder kunnen.Ericc B schreef:Hoe is het afgelopen met Blackie en de verzekering?
B.
Succes !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Daar was ik al bang voor. Sterkte kerel, dit zijn geen leuke dingenBlacky schreef:Die willen niet betalen omdat ze beweren dat het om een race ging. Mijn makelaar gaat nu met de advocaat bekijken of we de rechtsbijstand kunnen inschakelen en eventueel via die weg verder kunnen.Ericc B schreef:Hoe is het afgelopen met Blackie en de verzekering?
B.
Ik rij ook regelmatig met motor op Zolder, maar als er iemand daar met de motor eruit gaat is dat in zandbak rechtdoor (en niet de andere kant van de weg zoals ik op de foto lijk te zien).[/quote]
Dat zijn r meestal die hun rempunt met de moto volledig missen door overmoed of een andere rijder nog snel even willen uitremmen . Met de moto inderdaad dan rechtdoor en eens af en toe onderuit. Bij de auto van Blacky lijkt het me na het insturen te veel op het gas en door overstuur rond gespint de grindbak in.
Swat...doet r niet toe.
Dat zijn r meestal die hun rempunt met de moto volledig missen door overmoed of een andere rijder nog snel even willen uitremmen . Met de moto inderdaad dan rechtdoor en eens af en toe onderuit. Bij de auto van Blacky lijkt het me na het insturen te veel op het gas en door overstuur rond gespint de grindbak in.
Swat...doet r niet toe.
Dat is inderdaad altijd de regel geweest, maar zoals hier al eerder vermeld is er volgens mij een nieuwe regeling die zegt dat als het niet echt een wedstrijd is ( lees competitie ), maar vrij rijden ( heuuuuuuuuBlacky schreef:Die willen niet betalen omdat ze beweren dat het om een race ging. Mijn makelaar gaat nu met de advocaat bekijken of we de rechtsbijstand kunnen inschakelen en eventueel via die weg verder kunnen.Ericc B schreef:Hoe is het afgelopen met Blackie en de verzekering?
B.
er wel tussenkomst zou zijn. Waar heb ik dat nu weer gelezen. Echt goed navraag doen
Trust me. Het is zelfs langs de rechtsbijstand en de advocaat van de makelaar gegaan in samenspraak met circuit Zolder en VAB.CAT schreef:Dat is inderdaad altijd de regel geweest, maar zoals hier al eerder vermeld is er volgens mij een nieuwe regeling die zegt dat als het niet echt een wedstrijd is ( lees competitie ), maar vrij rijden ( heuuuuuuuutoeristisch zeg maar / so not )
er wel tussenkomst zou zijn. Waar heb ik dat nu weer gelezen. Echt goed navraag doenwant misschien wil je verzekeraar je gewoon met een kluitje in het riet sturen.
Waarschijnlijk scheelt dat van verzekeraar tot verzekeraar en er zijn er ook die een kleine extra premie vragen als je op circuit wil gedekt worden.
Bij de herinschrijving ga ik daar dus eens achter zoeken, en anders koop ik mij wel een afgeragd wrak om op circuit rond te scheuren.
In elk geval wordt hij hersteld, en een voorsmaakje van de nieuwe stukken staat hier: http://dmff.nl/viewtopic.php?f=13&t=18452&start=62
B.
2007 GT California Special