helaas zijn er een aantal foto's mislukt, wat er over is staat hier beneden.
de mustang was goed vertegenwoordigd deze avond. helaas zijn dat juist de foto's die mislukt zijn
zeer mooi gedaan, het is goed te zien dat er veel aandacht naar deze auto is gegaan. mijn complimenten!
voor de verjaardag is er dus even een andere locatie opgezocht zie ik? of is dit een blijvertje? Ziet er beter uit dan het parkeerterrein bij Roda JC. De auto's mogen er ook zijn!
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Harry, er is inderdaad een andere locatie voor dit evenement gekozen.
Of het beter is laat ik in het midden, het is onverhard dus als er wat slechter weer is geweest kan het misschien snel drassig worden, maar goed.
Dit wordt uiteindelijk de nieuwe locatie, ze moeten daar weg bij het roda stadion, dus dit is het laatste seizoen dat ze daar zitten, vanaf volgend jaar is het dus in brunsum waar nu de anniversary gehouden is.
is Brunsum makkelijker te bereiken vanuit Wielder/Schin-op-Geul? mij lijkt de nieuwe locatie meer sfeer te bieden dan die kale vlakte bij het Stadion. en vorig jaar was er ook al het een en ander te doen omtrent die locatie, dus dan maar beter een nieuwe zoeken, ja.
harry
Ik denk dat de bereikbaarheid er meer op achteruit gaat dan op vooruit. Kerkrade lag meteen naast de autobaan, en nu moet je helemaal door heerlen, binnendoor.
Maar je hebt gelijk wat betreft de sfeer, de omgeving is veel rustiger en relaxter.
Ben beniewd hoe het volgend jaar gaat lopen daar. Zal wel goedkomen denk ik.
Bereikbaarheid is niet minder goed, wel niet direct naast de autoweg, (vlak bij AFNORTH HQ)
verhard parkeren kan zonodig ook op de toegangsparkeerplaatsen van het schutterspark, het terrein schijnt goed gedraineerd te zijn.
Aan de deelnemers zal het niet liggen denk ik, Wellicht zullen er minder bezoekers komen omdat de huidige lokatie veel kijkers trekt vanuit de naastgelegen shopping centra, ook het restaurant ligt niet direct bij de parkeerplaats, bij de Burger King heb je altijd zicht op je auto of ben je er dichtbij,
Als de parking bij de roda straks grotendeels geclaimd wordt door de in aanbouw zijnde uitbreiding en je moet verdeeld gaan parkeren is de lol er ook vanaf dus...........
Ik wens de organisatie en deelnemers veel succes met de nieuwe lokatie, ik blijf vaste klant.
Grts,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
wat is het adres van de nieuwe locatie? dan kan ik bekijken hoe ik er volgend jaar moet komen. dwars door Heerlen vind ik niet erg, zoalng het maar niet druk is, heheh. eerst maar eens de koeling op orde brengen en dan zien we wel.
Harry