Real cruisin Den Bosch

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
johnto

Real cruisin Den Bosch

Bericht door johnto »

Om toch het real cruizen maar weer eens te proberen; NascarTim en ondergetekende gaan a.s. donderdagavond zonder reden rondjes rijden door de binnenstad van Den Bosch.
Vrijblijvende route volgt nog, een reden is er niet en alle amerikanen zijn welkom.

Wij rijden rond 8 uur weg bij de mac in rosmalen, rijden een paar rondjes door de stad en zien wel wie ermee rijdt?

Ikzelf rij liever met mijn Lincoln dan dat ik ernaast sta, en het zou leuk zijn als er meer mensen mee willen rijden.

Regels zijn er niet anders dan de geldende verkeersregels, het idee is om met een berg amerikanen elke donderdagavond te gaan rijden dus we zien wel hoe het loopt.

Afbeelding
grandmaster n

Re: Real cruisin Den Bosch

Bericht door grandmaster n »

Heel goed initiatief!
Dat vond ik al toen de jongens van de KR8 het real cruisen van de grond probeerde te krijgen. (heb toen mee gereden)
Voor mij is Den Bosch een tikkie uit de buurt, maar ik wens jullie veel succes!!

gr
johnto

Bericht door johnto »

De real cruise is bedoeld voor iedereen die normaal gesproken alleen hun rondje door de stad maken, alleen we proberen al die mini-ritje's te combineren er een iets grotere cruise van te maken.
Ik heb echt totaal geen idee of zoiets in NL van de grond te krijgen is, daarom ook deze simpele opzet, op Donderdagavond, koopavond ;-)
Als er echt animo voor is, wil ik dat tzt best eens combineren met de SPN, bv vooraf een paar rondjes door de stad. Dat zou wel enorm leuk zijn denk ik..ergens laat in de middag door de stad heen cruisen..en daarna even wat eten en drinken op de SPN.
Maar zoals ik al schreef, ik weet niet NL daar klaar voor is.

Voorlopig eerst maar eens kijken of het Donderdagavond plan een beetje van de grond wil komen, Tim en Ik blijven gewoon stug elke Donderdagavond doorcruisen, wie aansluit is meer dan welkom ;)

Ik denk dat zoiets gewoon heel veel tijd en geduld nodig heeft voor je kunt zeggen dat de real cruise Den Bosch echt een succes is.
Rondom Den Bosch rijden tegenwoordig ook al behoorlijk wat amerikanen, en iedereen doet zijn eigen rondje stad op hun tijd en dag wanneer hun er zin in hebben. Mijn doel is om al die ritjes te combineren tot een leuk vrijblijvend avondje..wat dan real cruise Den Bosch zou heten ;)

Elke Donderdag avond vertrekken we om 20uur vanaf de Mc Donalds langs de A2 te Rosmalen
grandmaster n

En?
Heb je al wat mensen mee weten te krijgen?

gr
johnto

Bericht door johnto »

Mwha.... de eerste keer 14 auto's en gisteren 13 auto's.
Gisteren hadden we mensen uit Waddinxveen, Amsterdam, Breda, Geldrop, Middelbeers, en mensen uit de omgeving Den Bosch.
Op zich is iedereen wel enthousiast, maar ik vrees dat Paul Vrind van KR8 gelijk gaat krijgen.

We houden het sowieso nog 2 weken vol, en bekijken dan of we het plan anders maken of dat we er helemaal mee kappen.

Misschien dat ik het in de toekomst aan de SPN koppel, bv voor de SPN een rondje door de stad cruisen, en daarna SPN.
grandmaster n

Blijf me hierover verbazen. Een auto is er om mee te rijden, en wat is er nu leuker dan met "soortgelijken" een stukje te "cruisen".....
Het is hier de gewoonte geworden om je auto te parkeren i.p.v. te cruizen. (Ik doe daar zelf natuurlijk ook aan mee :oops:)
Alle twee de opties hebben wel wat: bij een "Park" heb je de gelegenheid om een auto goed te bekijken, bij een "Cruise" kun je genieten van het rijden, samen met anderen.
Ik zou het jammer vinden als je/jullie het opgeven.

Alle begin is moeilijk en de aanhouder wint!!!!

gr
johnto

Bericht door johnto »

Dus jij rijdt as Donderdag ook mee begrijp ik? :ok:
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Misschien dat ik wel een rondje mee rijdt

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
grandmaster n

johnto schreef:Dus jij rijdt as Donderdag ook mee begrijp ik?
Zoals ik al zei is Den Bosch een beetje ver voor me. Eerst fijn werken (?) en dan is het voor mij nog een kleine anderhalf uur rijden.....
Ik hoop wel dat jullie initiatief een voorbeeld wordt voor velen zodat er meer "real cruises" gaan plaatsvinden.
Als ik een tip mag geven? Misschien is elke week een beetje veel. Wellicht is één keer in de maand een optie?

gr
johnto

Bericht door johnto »

We doen sowieso nu even 4 weken achter elkaar, en kijken dan verder
johnto

Bericht door johnto »

grandmaster n schreef:Ik hoop wel dat jullie initiatief een voorbeeld wordt voor velen zodat er meer "real cruises" gaan plaatsvinden.
gr
Wat let je om het op poten te proberen te zetten??
Wij zijn het ook gewoon begonnen na een gesprek over Vasteras onder het genot van een pilsje.
Mijn maat Tim mailde me met wat tekst om op het pickup forum te droppen, ik zeg zullen we eens gek doen, en het gewoon minimaal 4 weken stug volhouden?
Ik heb zijn tekst gebruikt en het op diverse forums gezet, en de rest is geschiedenis....

En het is nog lang geen Vasteras cruise, maar we proberen het wel, en ik denk dat zoiets gewoon heel veel durf, geduld, maar vooral tijd nodig heeft voor het echt op de kaart staat.
De SNC is volgens mij ook ooit eens zo begonnen, dmv elkaar ontmoeten op een bepaalde plek, en dan moet de tamtam de rest doen..en dat kost veel tijd.
Als het aan mij ligt blijven wij gewoon stug doorcruisen op donderdag, uiteindelijk wordt er over gesproken, en wie weet wordt het ooit net zo cool als en Zweden :wink:
grandmaster n

johnto schreef:Wat let je om het op poten te proberen te zetten??
Mmmh, je zet me aan het denken.....

gr
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”