Ik zal gewoon verder gaan met het topic.
Ghost Rider schreef:Uh Aron ... zijn jullie daar niet de aangewezen persoon voor dan ?
Dat is alleen denk ik bijna geen doen, de ene vind een hoop commentaar misschien niet zo erg, of het bericht van iemand komt gewoon verkeerd over (wat al snel het geval is via internet). Dit laatste was bijv. ook het geval bij Renzo zn reaktie, wat inmiddels al netjes onderling via de mail is uitgelegd door beide kanten!
Ik merk dat mensen het idee krijgen dat ik bezig ben onder het mom van snelle halen vlug thuis. Helaas moet ik diegene dan toch 'teleurstellen' want er word meer vervangen/opgeknapt dan dat er blijft zitten... Of dit allemaal in 1x zal gebeuren voordat de wagen de weg op gaat is nog niet zeker, dat is met name een budget kwestie. Maar of dit alles nou in stappen gaat of in één keer, het zal gebeuren.
er is dus wel een grote kans dat er voor een (on)bepaalde tijd een soort van sleeper rond rijd dus.
om een idee te geven:
-motorruimte incl. inhoud opknappen/delen nieuw (dingen als thermostaat, benzinepomp, holley carb, headers, etc etc.)
-bodem kaal en behandelen
-interieur bodem kaal en behandelen
-kofferruimte kaal en behandelen
-interieur nagenoeg alles nieuw (dashpad, stuk dash panel(waar airco ZAT),houten paneeltjes deels nieuw, deurpanelen,stoelen/bank +vulling, verwarming radiateur,zijplaten zijkant interieur (achter waar de courtesy lights in zitten), sill plates)
-alle rubbers (deels propyleen voor wat daarin te krijgen is)
-nieuwe bumpers
-ronde emblemen met paardje buitenkant naast de kleine raampjes (zal vast wel een 'hippe' naam voor zijn)
-hoodpins
-bedrading (deels) nieuw
-schroeven, bouten, moeren, clips, andere bevestigings meuk vervangen
-complete (goeie!) spuitbeurt
en dan zal ik vast nog wel de helft vergeten zijn nu, maargoed bij deze enige uitleg over wat op de planning staat. Het tijdsbestek is me nog onduidelijk en 99% afhankelijk van het budget. Bijna zeker is dat ik dit niet in 1x ga halen, daarom gekozen om eerst het technische /motorruimte aan te pakken en de bodem, zodat dat in elk geval in orde is, en de wagen eventueel met de huidige 'mankementen' de weg op zou kunnen. Heb er 10jr over gedaan om dat ding te kunnen kopen, van mij part doe ik er nog 10jr over om de wagen helemaal in orde te maken!
goed weekend allemaal
gr
Frank
edit:
@Peter: Morgen even 4 stuks nieuwe fusseekogels halen, en een berg zekeringetjes. Daarna weer driftig doorschuren om alle hoekjes kaal te maken waar ik met die M3 schijf niet bij kon komen. Plaatjes voor de vloer zijn binnen, dus Rob kan die ook gaan lassen. Stukje in A stijl is reeds gelast, en de accubak ook!