Het probleem is mij duidelijk Michel, 100% helder.Gearz schreef:De bak die in de auto zat had een smallblock imputshaft (dat het hele probleem veroorzaakt heeft), de bak op MP heeft ook een smallblock imputshaft.Ghost Rider schreef:Voor mijn beeldvorming Michel,
zou frank dan iets hebben aan de toploader van marktplaats en hier de input van over te zetten of zit ik er dan naast ? http://link.marktplaats.nl/568090933" onclick="window.open(this.href);return false;
Frank moet een Bak hebben met een FE 390 Imputshaft.
Wel is het mogelijk om een smallblock imputshaft in te korten tot de juiste lengte aangezien de FE 390 en smallblock bakken verder identiek zijn, slechts de shifter bevestigingspositie op de tailshaft kan afwijken naar gelang model maar de tailshaft is binnen tien minuten zonder problemen over te zetten.
Maar kun je een input shaft zelf om zetten dus de correcte Dunne lange 28 pline verwisselen voor een Dunne korte 28 spline of kun je die alleen maar in korte.
Neem aan dat je die toch kan wisselen als de rest identiek is of denk ik er te makkelijk over ?