Mustang Hardtop
Built at San Jose
289-2V Engine
Lime Gold Paint, Ford #2041-A
Ivy Gold Standard Bucket Seats
2.79 Standard Axle Ratio
C-4 Select-Shift Cruise-O-Matic
Your car was actually produced on March 2, 1967 -- thirteen days behind schedule.
drie Postiljons gescoord met het artikel plus foto, met dank aan mijn Capelse maat.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Toen ik het terrein opreed waren er een zooitje mensen die gelijk foto's maakte van me. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik was er half 3 geloof ik. Half uur voordat die witte 2010 mustang kwam. De enigste foto's die van mij worden gemaakt komen van een paal!
Rams schreef:Toen ik het terrein opreed waren er een zooitje mensen die gelijk foto's maakte van me. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik was er half 3 geloof ik. Half uur voordat die witte 2010 mustang kwam. De enigste foto's die van mij worden gemaakt komen van een paal!
Niet van het aanrijden, wel toen je eenmaal geparkeerd stond
Rams schreef:Toen ik het terrein opreed waren er een zooitje mensen die gelijk foto's maakte van me. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik was er half 3 geloof ik. Half uur voordat die witte 2010 mustang kwam. De enigste foto's die van mij worden gemaakt komen van een paal!
Niet van het aanrijden, wel toen je eenmaal geparkeerd stond
schitterende wagen btw!
Laatst gewijzigd door 1969Mach1 op do 24 mei, 2012 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
rzboss302 schreef:Hier nog een link naar mooie foto's gemaakt op deze zeer geslaagde meeting:
Even zoeken via Portfolio en dan aan de linkerkant staat Mustang Valley.