Voordeel is dat dan de sluitertijd constant blijft, bij diafragmakeuze kan de sluitertijd veranderen wanneer bijvoorbeeld de achtergrond veranderd/donkerder wordt door een bomenrij of iets derg.
De AV-stand, dat wilde ik weten. Daar doe ik mijn actiefoto's mee. Dan zet ik de sluitertijd meestal op 60 of 80. Maar een auto van de voorkant fotograferen had ik nog niet eerder gedaan met deze stand. Auto's van de zijkant is makkelijk: met de auto meebewegen terwijl je focust op de A-stijl van de auto. Ik weet niet of je nog aparte acties moet doen als je een auto van de voorkant fotografeert of dat je de camera gewoon stil houdt.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Hi allemaal, wij waren er ook, maar enkel de zaterdag. Heeft er iemand foto's gevonden op het net van de zaterdag? Zou graag mijn Mustang (Raven Black coupe uit 66, maar wij noemen haar gewoon ons Rita ) op het net zien, maar ik vind vooral foto's van de zondag.
Hi Jeroen, nee daar staan we ook niet tussen. We waren ook wat aan de late kant vanwege gigantische files komende uit Antwerpen.
Voorlopig enkel dit filmpje gevonden
[youtube]BIvS_BmkgxU[/youtube].
greetz,
Frank
Laatst gewijzigd door FrankVR op di 24 apr, 2012 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er gaaf uit zeg die nieuwe showroom van Adelbert. Ga zeer binnenkort toch maar even langs om het zelf te zien. Verder weer een drukte van jewelste zie ik op de foto's en filmpjes. Jammerlijk konden wij deze keer er niet bij zijn.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)