De SNC... Wie gaat ermee?

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

78ghiaT5
Super User

Re: De SNC... Wie gaat ermee?

Bericht door 78ghiaT5 »

ja, ik had nog een klus op de computer te doen, vandaar dat ik zei dat ik er pas om vijf uur zou kunnen zijn. maar mijn computer is zo traag geworden dat hij over elke opdracht minutenlang doet, uiteindelijk was ik pas rond half zeven klaar! en toen had ik al geen zin meer om te gaan. de dag komt steeds dichterbij dat ik deze computer van drie hoog het raam uitsmijt. ben 'm spuugzat onderhand. het was gister ook nog redelijk fris, was de dag ervoor de hele dag weggeweest en vandaag ook. dus ik dacht: blijf maar thuis, jongah.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Ik begrijp het, Harry. Je moet het zo zien ...... Toch leuk als ze je missen als je er niet bent of niet :D :ok:
Wat de juni SNC meeting ben ik helaas niet van de partij, want dan gaan ik met de Dapp naar het Moezel gebied om daar wat rond te toeren .... :D

Arjan
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

ja, da's waar.

Nou ja, er komen nog meer meetings aan, dus je kan er best een keertje een missen. Dit was de eerste gemiste SNC in meer dan twee jaar. Eigenlijk wel zonde zo'n mooie reeks te moeten doorbreken, maar gezien het koude weer was ik toch blij dat ik thuisgebleven ben en bijtijds naar bed ben gegaan omdat ik vanmorgen om vier uur alweer eruit moest. Ben benieuwd naar je Dab-reis en ik verwacht natuurlijk foto's op het Grote Smoelenboek!

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”