Ford Ranchero GT 1974 (project) + compleet gereviseerde 351C

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

sakoe

Ford Ranchero GT 1974 (project) + compleet gereviseerde 351C

Bericht door sakoe »

http://link.marktplaats.nl/553893643

Het gaat om een 1974 Ford Ranchero GT

Vanwege te veel projecten is mijn Ranchero project voorlopig uitgesteld. Daarom zet ik `m nu te koop, als iemand de juiste waarde weet in te schatten dan sta ik nu op het punt om `m eventueel van de hand te doen. Het project staat nu alweer 4 jaar stil, en daarnaast zijn er ook weer nieuwe projecten op mijn weg gekomen. Hieronder geef ik een beeld van wat er allemaal gedaan moet worden en wat ik zo ongeveer allemaal heb gedaan.

De ranchero is en was een keiharde auto, heeft nooit roest gekend en of gehad. De auto is gestript, alle trim verwijderd deuren, ramen, motorblok en klep zijn verwijderd.
Al het plaatwerk is kaal gemaakt en gedeeltelijk in de 2k epoxy gezet (zie foto) en in zinkspray.

Motorblok is een 351 cleveland, deze is opnieuw geboord, gehoond gevlakt, klapzitting voor gas, een hele waslijst te kort om hier op te noemen. Werk is verricht door parts-n-stuff in Nootdorp. Motor is nog niet ingelopen, hiervoor heb je nog garantie bij betreffende zaak. (meer specs op aanvraag)
Kosten voor dit motorplok zitten al op 3500 euro, alleen al voor dit blok is het project een koopje.
Bak is een C4.

Ik heb een complete impco 100 liter gasinstallatie bij de ranchero, deze heeft er nog geen 1000 kilometer ingezeten, je kunt dus wel zeggen, zo goed als nieuw. (was toen 2000 euro met inbouw bij van der Kinderen)
74er Ranchero GT (verkocht)
64er Plymouth valiant Convertible
1950 coronet
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”