Headers vervangen, welke??

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
ppsrmustang

Headers vervangen, welke??

Bericht door ppsrmustang »

Hi forumleden,

heb nu flowtech headers, en best tevreden....echter door dat ik de wagen verlaagd heb met de shelby drop komen de collectoren steeds tegen allerlei verkeersdrempels aan. begint echt irritant te worden, zeker als ook het gezinnetje meegaat en de wagen nog iets lager ligt.

dus welke headers zouden wat strakker tegen de onderkant aankomen? wat is jullie raad en advies voor mij?? terug naar de gietijzeren spruitstukken kan altijd nog, maar dan heb ik toch ook een beetje pk verlies en een nutteloos 2,5 inch uitlaatsysteem?

zie veel leuke headers, maar welke gaat er nu strak onder?

hoor graag van jullie!!
1968 coupe " Peter Pan Speed Rock Special" met J-code 302 V8, ps, at, disc brakes, shelby drop, mideye 5 leafsprings and steeroids

LOUD PIPES SAVE LIFES
Mustang Den Haag

Re: Headers vervangen, welke??

Bericht door Mustang Den Haag »

Deze ; http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... T1=JB92+01" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou dan wel Shorty Headers nemen

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
tminus3
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door tminus3 »

Als je toch nog voor long tubes wilt gaan, kun je de Hooker Competition headers overwegen. Deze geven meer grondspeling dan de Hooker Super Competition headers die de meeste gebruiken.
Hier een foto van die van mij geinstalleerd. Ze hangen inmiddels een centimeter lager ivm nieuwe motorsteunen, en de auto zelf is ook een paar centimeter lager aan de voorzijde. Maar nog geen problemen gehand met grondspeling.

Afbeelding
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
ppsrmustang

thanks voor de foto. dat ziet er goed uit qua speling en aansluiten bij onder kant.

zijn er geen sites waar de dimensies van verschillende headers te vinden zijn? Bij MU en NPD staat dit soort info niet bij de productbeschrijving.
1968 coupe " Peter Pan Speed Rock Special" met J-code 302 V8, ps, at, disc brakes, shelby drop, mideye 5 leafsprings and steeroids

LOUD PIPES SAVE LIFES
ppsrmustang

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 1=88408+01" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ga voor deze shorties van Hedman, of iemand slechte ervaring mee?

LOUD PIPES SAVE LIFES
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”