Dat zal voor die Amerikanen ook een beleving zijn zeg
Ik herriner mijn eerste ronde daar nog als de dag van gisteren
Moderator: Shelby GT-H
Dat is idd wel aan te raden1BADGT500 schreef:Ja en ze moeten hun auto niet in de prak rijden want we moeten dan nog 8 dagen.
Dan zijn er in ieder geval twee vlotte Nederlandse GT500 piloten die de buitenlandse bezoekers de weg kunnen wijzen op de Duitse autobahn2008shelbygtnl schreef:ik ben erbij......
+1tminus3 schreef:Zou het eigenlijk wel stoer vinden om de eerste etappe met m'n ouwe beessie achter de Shelby stoet aan te knorren, en een rondje op de Nurburgring te doen. Een rondje Nordschleife staat al lang op mijn verlanglijstje, en dit is natuurlijk een hele leuke entourage.2008shelbygtnl schreef:ik ben erbij......
Ik heb echter geen Shelby, dus weet niet of ik welkom ben? Zou je me dit (eventueel via PB) kunnen laten weten Patrick?
Dat staat bij mij in de planning.tminus3 schreef:Dan zijn er in ieder geval twee vlotte Nederlandse GT500 piloten die de buitenlandse bezoekers de weg kunnen wijzen op de Duitse autobahn2008shelbygtnl schreef:ik ben erbij......![]()
Zou het eigenlijk wel stoer vinden om de eerste etappe met m'n ouwe beessie achter de Shelby stoet aan te knorren, en een rondje op de Nurburgring te doen. Een rondje Nordschleife staat al lang op mijn verlanglijstje, en dit is natuurlijk een hele leuke entourage.
Ik heb echter geen Shelby, dus weet niet of ik welkom ben? Zou je me dit (eventueel via PB) kunnen laten weten Patrick?
Als ik niet in Engeland zit, kom ik jullie wel ff uitzwaaien1BADGT500 schreef:. Vertrek 10:00 uur 30 juni Hotel Almere, Veluwezoom 45, Almere. 12 Shelbys, 3 Ford GT als alles goed gaat met de overtocht.