Ford mustang is binnen en nu?
Moderator: Shelby GT-H
Re: Ford mustang is binnen en nu?
Bekijk het maar zo ....je bent al een heel eind op weg.
Maar welkom en succes ...fotos zijn altijd leuk
gr
remco
Maar welkom en succes ...fotos zijn altijd leuk
gr
remco
Mooi project, ik ga je topics volgen, dus hou ons op de hoogte.
Onderdelen: zie de adverteerders op dit forum, of via site Mustangclub etc. er is veel te krijgen gewoon in Nederland!.
Onderdelen: zie de adverteerders op dit forum, of via site Mustangclub etc. er is veel te krijgen gewoon in Nederland!.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
De ronde sleutel is voor het koffer deksel, wel met de karteltjes naar boven erin steken!
Anders als je de slot plaat kunt zien zit er een rondje in met een sleufje waar je een schroeven draaien in kunt steken en dan omdraaien!
succes met de opbouw, maar 3 maand zijn maar 90 dagen hé
Anders als je de slot plaat kunt zien zit er een rondje in met een sleufje waar je een schroeven draaien in kunt steken en dan omdraaien!
succes met de opbouw, maar 3 maand zijn maar 90 dagen hé
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
-
TheLizardKing
ja het wordt ook heel lastig denk ik 90 dagen klinkt heel weinig ik hoop dat het mij lukt
http://www.Mustang.wild-speed.nl 1966 ford mustang convertible (L6)
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
veel succes ermee.
als je hem al rijdend kan krijgen, kan ja natuurlijk hem al verzetten, de afwerking kan je nog in stukjes doen.
alles hangt er vanaf hoeveel tijd je KAN spenderen aan je project. Ik zou ook niet liever willen dan m'n handen eens aan zoiets zetten, maar met 2 kleine kids en beide een time jobs hou je nog erg weinig sleuteltijd over, zeker als het zo koud is in de winter.
Laat de foto's maar komen!
als je hem al rijdend kan krijgen, kan ja natuurlijk hem al verzetten, de afwerking kan je nog in stukjes doen.
alles hangt er vanaf hoeveel tijd je KAN spenderen aan je project. Ik zou ook niet liever willen dan m'n handen eens aan zoiets zetten, maar met 2 kleine kids en beide een time jobs hou je nog erg weinig sleuteltijd over, zeker als het zo koud is in de winter.
Laat de foto's maar komen!
Durango coming up
-
TheLizardKing
Toen ik mijn mustang voor het eerst binnen had staan in de vries kou keek ik als eerste onder de auto en zag dat ik geen cardanas(aandrijfas) had dus die ben ik gaan zoeken op cjponyparts maar die verkopen geen "originele" dus ben ik op marktplaats gaan kijken en heb er èèn gevonden maar ik weet niet of hij er onder past de eigenaar zegt dat er nieuwe u-joints in zitten en dat het van een 3-speed is geweest en hij heeft in een automaat bak gezeten dus ik moet even kijken hoe of wat ik denk dat dat mijn eerste aankoop wordt aangezien ik er niet veel kan vinden eigelijk èèntje maar

toevallig is mijn rekening ook al niet zo best maar ik ben 13feb ook nog JARIG! dan wordt ik 21 dus dat komt hopelijk wel lekker uit

toevallig is mijn rekening ook al niet zo best maar ik ben 13feb ook nog JARIG! dan wordt ik 21 dus dat komt hopelijk wel lekker uit
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
Suc6!
En je zult vast wel eerder klaar zijn dan mij
En je zult vast wel eerder klaar zijn dan mij
Gr,
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Beste kerel, wat een verhaal! Eerst gefeliciteerd met je nieuwe pony, geweldig en dat al op zo'n leeftijd! Ga er van uit dat je die drie maanden niet gaat halen, dat lijkt me erg verstandig. Wat er gebeurt als de vorige eigenaar "terug is en de ruimte opeist" zie je dan wel. Misschien is hij echt van goede wil en helpt hij je. raffel het niet af, dat zou zonde van je geld en van je werk zijn, je moet het echt goed doen. Zoals je ziet zijn er veel in de club die je willen kunnen helpen. Pas op met wat verkopers "zeggen'', jij koopt het en jij bent verantwoordelijk voor die aankoop, ook als het niet klopt. Maak niet de fout die ik ook gemaakt heb check alles en doe navraag, VOOR JE BETAALT!! Ik vind het geweldig dat je zo veel vuur hebt en er vol tegenaan gaat!! Ik wens je dan ook veel succes en geluk. Groet, Gert van Vliet.
Mustang rijden is genieten!
-
TheLizardKing
haha bedankt gertebea
ik zit met de volgende vraag is een aandrijf as van bijv. een coupé 3 versnellingen even lang als een convertible 3 versnellingen of zit daar verschil in ?
ik zit met de volgende vraag is een aandrijf as van bijv. een coupé 3 versnellingen even lang als een convertible 3 versnellingen of zit daar verschil in ?
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
-
TheLizardKing
ja ik heb op ebay een cd uit amerika laten komen met alle onderdelen (part numbers) als pdf formaat 200+ pagina`s ofzo nog een paar dagen en dan heb ik die binnen
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
-
TheLizardKing
ik heb een handige link voor aandrijf assen:http://mustangtek.com/differential/Driveshaft.htm
je moet het alleen nog even omrekenen en natuurlijk doe ik dat zonder enige moeite.
maar voor de andere mensen http://www.metric-conversions.org/lengt ... meters.htm
je moet het alleen nog even omrekenen en natuurlijk doe ik dat zonder enige moeite.
maar voor de andere mensen http://www.metric-conversions.org/lengt ... meters.htm
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
- martin boers
Dat wordt vast en zeker een mooie pony!!!!
Veel succes met je project
En 3maanden is wel heel krap!
Veel succes met je project
En 3maanden is wel heel krap!
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
mijn advies:
Inventariseer eerst wat je allemaal nodig hebt en bestel dit zo snel mogelijk. via NPD en MU heb je toch ook een week tot 14 dagen zeker nodig als het via usp of fedex gestuurd word is mijn ervaring. wil je kosten bespraren moet je het anders doen, bijvoorbeeld via Hans Hendriks.
Rubbers e.d. niet op besparen, direct vervangen als dat kan, bespaart je naderhand een hoop ellende en kost bijna niks om deze te bestellen.
Eerst zorgen dat je hem motorisch en lopend hebt, dan pas af beginnen te werken.
Ook, kun je op grote orders meestal nog wat handelen, niet veel, maar alles is welkom
nog 1 tip, NPD link stuurt een aparte factuur voor de verzend kosten, dit scheelt je aan btw kosten hier want er word gewoon douane kosten en btw geteld over je verzend kosten... dat willen we niet !
Inventariseer eerst wat je allemaal nodig hebt en bestel dit zo snel mogelijk. via NPD en MU heb je toch ook een week tot 14 dagen zeker nodig als het via usp of fedex gestuurd word is mijn ervaring. wil je kosten bespraren moet je het anders doen, bijvoorbeeld via Hans Hendriks.
Rubbers e.d. niet op besparen, direct vervangen als dat kan, bespaart je naderhand een hoop ellende en kost bijna niks om deze te bestellen.
Eerst zorgen dat je hem motorisch en lopend hebt, dan pas af beginnen te werken.
Ook, kun je op grote orders meestal nog wat handelen, niet veel, maar alles is welkom
nog 1 tip, NPD link stuurt een aparte factuur voor de verzend kosten, dit scheelt je aan btw kosten hier want er word gewoon douane kosten en btw geteld over je verzend kosten... dat willen we niet !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
-
TheLizardKing
ik heb aan de eigenaar van de aandrijf as gevraagd wat de lengte was en hij was 1 inch te lang! dus dat gaat helaas niet werken voor 200 euro aangezien ik hem dan ook nog moet inkorten
ik kom er vast nog wel 1 tegen
@ghost rider
u bedoelde national parts deposit? wel een goede site misschien wel een goed idee
ik kom er vast nog wel 1 tegen
@ghost rider
u bedoelde national parts deposit? wel een goede site misschien wel een goed idee
origineel arcadian blue!
origineel arcadian blue!
Ik heb heel veel besteld bij NPD maar dit is nieuw voor me. De verzendkosten staan toch altijd vermeld op het pakket of de staan in de bijgevoegde papieren. De fiscus weet echt wel dat je verzendkosten moet betalen en zal het niet laten om je daarover te laten betalen, anders schatten ze het wel.Ghost Rider schreef:nog 1 tip, NPD link stuurt een aparte factuur voor de verzend kosten, dit scheelt je aan btw kosten hier want er word gewoon douane kosten en btw geteld over je verzend kosten... dat willen we niet !
Prima bedrijf trouwens die NPD!
Erwin
1966 convertible
1966 convertible