Eerst een garage kopen/huren. En dan misschien een oudere Mustang.Garcia schreef:En komt er dan een vervanger?
Eentje waar de taksen niet zo op doorwegen.
Moderator: Shelby GT-H
Eerst een garage kopen/huren. En dan misschien een oudere Mustang.Garcia schreef:En komt er dan een vervanger?
Torhout is een beetje uit de buurt om rap efkes een toereke te gaan doen.philip schreef:Peter, als het enkel kwestie is van garage mag je hem altijd hier komen zetten hoor. Wil je gerust een sleutel van de poort geven.
Maar vrees dat dit niet de oplossing is die je graag hebt.
Wens je veel succes met de verkoop en 1 ding is zeker, je zal gemist worden!!!!!!!
Ik heb nog een schooooone zwarte (!) cabrio 67 GTA te koop staan aan een prijsje.......Zou zeggen koopt u nen oldtimer, tot nu toe nog goedkoop
Wat weegt zo'mustang dan?Mack schreef:Ik vind het ook jammer dat de regering je zo ver krijgt dat je je hobby opgeeft. Hoeveel belasting zou je gaan betalen voor de Mustang? Voor mijn 98er betaal ik momenteel bijna 800 Euro per jaar (4x 197 Euro) aan wegenbelasting, is dat in Belgie dan meer?
Mack, ik heb vorige maand 2091,28 euro wegenbelasting betaald en dat is voor 1 jaar.Mack schreef:Ik vind het ook jammer dat de regering je zo ver krijgt dat je je hobby opgeeft. Hoeveel belasting zou je gaan betalen voor de Mustang? Voor mijn 98er betaal ik momenteel bijna 800 Euro per jaar (4x 197 Euro) aan wegenbelasting, is dat in Belgie dan meer?
De wegentaks verandert voorlopig niet, maar als uw Mustang op een zaak staat, zou ik toch de boekhouder eens raadplegen ivm het VAA.philip schreef:Mack, ik heb vorige maand 2091,28 euro wegenbelasting betaald en dat is voor 1 jaar.
Heb nog niet gekeken hoe het nu zal worden maar kijk er alvast naar uit!

Amai das knap veel ja. In Nederland is de wegentax voor zo'n wagen ongeveer 1200 euro.Blacky schreef:Aangezien de Mustang op de zaak staat, betaalt de zaak 2.093 euro per jaar aan wegentaks
Dan zitten jullie nu ongeveer op hetzelfde niveau als in Nederland. Voor prive gebruik van een auto van de zaak moet je op maandbasis blijkbaar ongeveer 1% van de nieuwwaarde netto afdragen. Het grote verschil is alleen dat bij jullie die 1% gaat over de kale nieuwwaarde van de wagen zelf, terwijl die hier in Nederland wordt berekend over de nieuwwaarde + de aanschafbelasting. Je betaalt dus in feite gebruiksbelasting over de aanschafbelasting. En die laatste is voor een beetje Mustang tegenwoordig even hoog als de nieuwwaarde van de wagen zelf.Blacky schreef:Echter, als je de auto ook prive gebruikt, dan komt daar een bijdrage voor privegebruik bij die je uit eigen zak mag ophoesten.
Volgens de nieuwe regeling die in de maak is, zou ik ook nog eens 2500-3000 euro uit eigen zak mogen ophoesten. Per jaar.
(bij de oude regeling was het ongeveer de helft).