mustang gt 2005 alarm??
Moderator: Shelby GT-H
mustang gt 2005 alarm??
Wie weet er meer over de mustangs 2005 2009 alarm.......ik heb een gt met alleen Theft alarm ...maar geen sirene met sensors.
Maar het schijnt dat dat een optie was....weet iemand of je dat makkelijk er op kan aansluiten??
Greetzz
Maar het schijnt dat dat een optie was....weet iemand of je dat makkelijk er op kan aansluiten??
Greetzz
Re: mustang gt 2005 alarm??
Geen idee. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen? De meest nutteloze uitvinding uit de geschiedenis van de auto als je het mij vraagt.
misschien als er een ruit ingeslagen wordt.....dat je een sirene hoorrrrr ...is we handig...
- PersMustang
Hoi Ralph,
Wat is je vraag precies? Wil je een alarm in laten bouwen? Ik weet alle ins& outs betreffende een Clifford alarm, heb ik zelf al in 3 types ingebouwd
('93er, '96er en huidig in mijn '99 Convertible).
Dus als je daar wat mee wilt hoor ik het wel. Heeft wat haken en ogen qua aansluiten namelijk (diodes).
Het originele is géén alarm!
Is eigenlijk alleen maar een uitgebreide centrale deurvergrendeling met startonderbreker (knipperend lampje 'THEFT' in je dashboard) en een knopje op de afstandsbediening om toeterend mensen weg te jagen.
Groetjes, Perry.
Wat is je vraag precies? Wil je een alarm in laten bouwen? Ik weet alle ins& outs betreffende een Clifford alarm, heb ik zelf al in 3 types ingebouwd
('93er, '96er en huidig in mijn '99 Convertible).
Dus als je daar wat mee wilt hoor ik het wel. Heeft wat haken en ogen qua aansluiten namelijk (diodes).
Het originele is géén alarm!
Is eigenlijk alleen maar een uitgebreide centrale deurvergrendeling met startonderbreker (knipperend lampje 'THEFT' in je dashboard) en een knopje op de afstandsbediening om toeterend mensen weg te jagen.
Groetjes, Perry.
'71 Mustang 351Cl 2V Sportsroof 'Mach1'
'04 F-150 5.4L Triton Lariat Limited Edition
'99 Mustang 3.8L V6 35th Anniversary Convertible - SOLD
'96 Mustang 3.8L V6 Coupé - SOLD
'93 Mustang 2.3L Fox body - SOLD
Leef& Geniet!
'04 F-150 5.4L Triton Lariat Limited Edition
'99 Mustang 3.8L V6 35th Anniversary Convertible - SOLD
'96 Mustang 3.8L V6 Coupé - SOLD
'93 Mustang 2.3L Fox body - SOLD
Leef& Geniet!
hi,
ja klopt maar had gelezen op de USA forums dat er wel een optie was met sirene...
ja klopt maar had gelezen op de USA forums dat er wel een optie was met sirene...
- 67mustangcabrio
Ben er niet mee eens hoor want mijn Mustang GT heeft wel degelijk een alarminst af fabriek.
Er gaat dus wel degelijk alarm af indien nodig
Enne indien geen alarm dan heb je tegenwoordig ook een probleem met je verzekering
Maare om ff op je vraag terug te komen , ik denk dat het verstandiger is om dan een appart alarm te laten installeren .
Frans
Er gaat dus wel degelijk alarm af indien nodig
Enne indien geen alarm dan heb je tegenwoordig ook een probleem met je verzekering
Maare om ff op je vraag terug te komen , ik denk dat het verstandiger is om dan een appart alarm te laten installeren .
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
hmmm vreemd...
- Janboekelman
Bij mijn 2005 Cabrio gaat ook gewoon alarm af hoor.En is geen GT gewoon een V6.
Gr Jan
Gr Jan
2005 Mustang V6 Convertible
2007 Dodge Caliber
1981 Chevrolet Impala 5.0L V8
2007 Dodge Caliber
1981 Chevrolet Impala 5.0L V8
Niet elke verzekeraar verplicht een alarm. Startonderbreking wel, maar alarm niet.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ook mijn 06 Mustang heeft een fabrieksalarm erop zitten.
Tijdens oud en nieuw zet ik hem altijd even af anders blijf die gaan vanwegen het vuurwerk
Mark
Tijdens oud en nieuw zet ik hem altijd even af anders blijf die gaan vanwegen het vuurwerk
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
je anti theft is een alarm systeem, alleen niet CSM goedgekeurt, maar in feite voldoet ie ruimschoots.
en verder ben ik ervoor dat de poltiek een landelijk verbod op alarm systemen afkondigt
wat een drama al die dingen, en dan nog, welke dief die "commercieel" is ingesteld zou een mustang stelen?? is niet te verkopen zo'n ding in de "handel" , terwijl een golf of of een audi morgen direct verkocht is aan de eerste de beste heler.
Hennie
en verder ben ik ervoor dat de poltiek een landelijk verbod op alarm systemen afkondigt
wat een drama al die dingen, en dan nog, welke dief die "commercieel" is ingesteld zou een mustang stelen?? is niet te verkopen zo'n ding in de "handel" , terwijl een golf of of een audi morgen direct verkocht is aan de eerste de beste heler.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Als een Mustang gestolen wordt is dat meestal "op bestelling" en dan gaat die gelijk NL uit.Hennie schreef:wat een drama al die dingen, en dan nog, welke dief die "commercieel" is ingesteld zou een mustang stelen?? is niet te verkopen zo'n ding in de "handel" , terwijl een golf of of een audi morgen direct verkocht is aan de eerste de beste heler.
Hennie
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"