Even weer een update. Inmiddels weer een hoop prutsdingen gedaan: Alle schokbrekers vervangen door KYB's. Alle rubbers vervangen van raamdeur achterruitjes(raamsnorren), bezels achterlichten, shifterbushings vervangen en lampjes vervangen middenconsole, werkt ook allemaal weer.
Grootste werkje nu, de uitlaat vervangen. Ik ben gisteravond begonnen alles los te draaien en vandaag de uilaat in 3 stukken geslepen, want alles zat moervast door roest, is toch voor het oud ijzer.
Daarna begonnen met het voorste stuk. Is een stuk, een H-pijp. Was nog even spannend of alles zou passen, maar op 4 mm zat alles goed. Even buigen en de moertjes konden erop. Ik heb ijzeren donut gaskets gebruikt, de oude waren zo goed als door.
Het is knap lastig als je geen brug hebt. Dus asssteunen eronder en op je rug werken. Tot nu toe valt het nog mee.
Een vraag aan de kenners. Zet ik nu eerst de mufflers vast, of eerst de tussenbuizen erop? Ik moet nieuwe gaten boren voor de hangers, er zat origneel een enkele uitlaat op. Iemand nog tips, voordat ik verder doe morgen?
Hier wat foto's vd werkjes tot nu toe:
Motoruimte ervoor en bijna klaar:
de gril opnieuw gespoten in mat zwart:
nieuwe achterlicht bezels:
De oude uitlaat eronderuit gehaald, oud ijzer.
De nieuwe, klaar voor montage:
binnenkort meer.
grtz
Eric