Ik ga weg bij het Forum

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Mustang24
Contacteer:

Re: Ik ga weg bij het Forum

Bericht door Mustang24 »

SSssssssttttt... geen slapende honden wakker maken....
Alles is nu peis en vree, de hooligans zijn weg, dus gewoon over Mustangs posten en dan komt het wel in orde...

:smt015 :smt006
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
WEMi

Bericht door WEMi »

GTA67 schreef:SSssssssttttt... geen slapende honden wakker maken....
Alles is nu peis en vree, dus gewoon over Mustangs posten en dan komt het wel in orde...

:v:

grtjs WEMi
Black Ford Mustang '66 coupé 289 V8
& Midnight blue Ford Mustang '65 convertible 200 6L
Knabbel

Bericht door Knabbel »

GTA67 schreef:SSssssssttttt... geen slapende honden wakker maken....
Alles is nu peis en vree, de hooligans zijn weg, dus gewoon over Mustangs posten en dan komt het wel in orde...

Hooligans :?: :?: :?: :?: :x:
razor68blade

Bericht door razor68blade »

hehehehe... :twisted:
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

razor68blade schreef:hehehehe... :twisted:
Foto maakt weer duidelijk wat een intens zielige "sport" voetbal eigenlijk is!

Maar weer even on topic......stoppen met zeuren, het forum gaat (zoals ik al had verwacht) gewoon doordraaien.
Erwin

1966 convertible
mathiask
Contacteer:

Bericht door mathiask »

Dakloos schreef:

Maar weer even on topic......stoppen met zeuren, het forum gaat (zoals ik al had verwacht) gewoon doordraaien.
Nooo. Voetbal is heerlijke sport. Maar in elk geweldig ding heb je gewoon altijd een bende achteruitgestelden :')

Leuk te horen dat alles gewoon lekker door gaat.
"Auto's zijn om te rijden, niet om te poetsen."
mathiask
Contacteer:

Bericht door mathiask »

Dakloos schreef:

Nooo. Voetbal is heerlijke sport. Maar in elk geweldig ding heb je gewoon altijd een bende achteruitgestelden :')

Leuk te horen dat alles gewoon lekker door gaat.
razor68blade

Moet je nu werkelijk bij alles posten dat het een geintje is om te voorkomen dat je gelijk bij een stelletje achtergestelde hoort?

1. Het was een grappig gevolg op Emiel zijn post (tenminste vind ik, maar daar zullen de meningen wel weer over verdeelt zijn)
2. De jongen op de foto is niet mijn zoon, zou het hem ook niet leren, maar ik vind het wel een "aparte hooligan" foto, ook al heeft het een asociaal karakter
3. Nee, ik ben niet achtergesteld, ja ik ben gek op voetbal, nee ik ben niet asociaal en ben geen hooligan.

On topic, super dat het forum door gaat, al hoop ik wel dat het "grijze" muizen gehalte/karakter een beetje minder word.
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

razor68blade schreef:On topic, super dat het forum door gaat, al hoop ik wel dat het "grijze" muizen gehalte/karakter een beetje minder word.
+1 af en toe een geintje moet kunnen toch

Johan, deze is voor jou ouwe hoolie :mrgreen: :

Afbeelding
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
mathiask
Contacteer:

Bericht door mathiask »

razor68blade schreef:Moet je nu werkelijk bij alles posten dat het een geintje is om te voorkomen dat je gelijk bij een stelletje achtergestelde hoort?

1. Het was een grappig gevolg op Emiel zijn post (tenminste vind ik, maar daar zullen de meningen wel weer over verdeelt zijn)
2. De jongen op de foto is niet mijn zoon, zou het hem ook niet leren, maar ik vind het wel een "aparte hooligan" foto, ook al heeft het een asociaal karakter
3. Nee, ik ben niet achtergesteld, ja ik ben gek op voetbal, nee ik ben niet asociaal en ben geen hooligan.

On topic, super dat het forum door gaat, al hoop ik wel dat het "grijze" muizen gehalte/karakter een beetje minder word.
Die foto is wereldberoemd haha, als dat je zoon was zou ik royalties vragen. Staat overal op. Maar ik verwees met achtergestelden eigenlijk naar de mensen die elkaar de kop inslaan en eigenlijk meer fan zijn van het haten van andere clubs in plaats van het houden van een club of nationale ploeg. :P
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ongeacht de Hooli- en andere Gans... vind ik uw onderschrift perfect...
100% de waarheid.... (en de meeste die mij kennen weten dat wel... :oops: :roll: )

Liever met een vuile Mustang naar een meeting, dan met een gepoetste thuisblijven...
(ook goed he'.... juist zelf gevonden... :lol: )
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

GTA67 schreef:Liever met een vuile Mustang naar een meeting, dan met een gepoetste thuisblijven...
Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld.....ik snap bijvoorbeeld niet dat men met een vuile Mustang op een meeting komt, je komt tenslotte toch iets showen (?)
razor68blade schreef:On topic, super dat het forum door gaat, al hoop ik wel dat het "grijze" muizen gehalte/karakter een beetje minder word.
Als het forum doorgaat zou ik het wel fijn vinden als er eens minder geouwehoerd werd. Persoonlijk vind ik het "theekrans gehalte" erg hoog maar misschien ben ben ik wel één van die grijze muizen........ :?
Erwin

1966 convertible
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

Dakloos schreef:Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld.....ik snap bijvoorbeeld niet dat men met een vuile Mustang op een meeting komt, je komt tenslotte toch iets showen (?)
ach ik denk altijd maar zo, t zijn wagens van rond de 40 jaar daar mag best een vuiltje op zitten, geeft het alleen maar meer charme, neemt niet weg dat ik de tip top gepoetste wagen ook zeeer waardeer natuurlijk maar iets als dit waardeer ik evenveel!
1965_Ford_Mustang_Shelby_GT350H_vancello.jpg
diegene met een auto jonger dan 20jr horen zich natuurlijk wel het schompes te poetsen :lol:
en inderdaad, meningen zijn verdeeld, niks mis mee toch? :D

anyways we dwalen nogal af denk...

gr frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
mathiask
Contacteer:

Bericht door mathiask »

frankpost schreef:
Dakloos schreef:Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld.....ik snap bijvoorbeeld niet dat men met een vuile Mustang op een meeting komt, je komt tenslotte toch iets showen (?)
ach ik denk altijd maar zo, t zijn wagens van rond de 40 jaar daar mag best een vuiltje op zitten, geeft het alleen maar meer charme, neemt niet weg dat ik de tip top gepoetste wagen ook zeeer waardeer natuurlijk maar iets als dit waardeer ik evenveel!
1965_Ford_Mustang_Shelby_GT350H_vancello.jpg
diegene met een auto jonger dan 20jr horen zich natuurlijk wel het schompes te poetsen :lol:
en inderdaad, meningen zijn verdeeld, niks mis mee toch? :D

anyways we dwalen nogal af denk...

gr frank
Ok die ziet er vet uit met dirt :P Die zou ik wel motorisch onderhouden, maar zo houden. Past bij de uitvoering haha.
razor68blade

mathiask schreef:
razor68blade schreef:Moet je nu werkelijk bij alles posten dat het een geintje is om te voorkomen dat je gelijk bij een stelletje achtergestelde hoort?

Die foto is wereldberoemd haha, als dat je zoon was zou ik royalties vragen. Staat overal op. Maar ik verwees met achtergestelden eigenlijk naar de mensen die elkaar de kop inslaan en eigenlijk meer fan zijn van het haten van andere clubs in plaats van het houden van een club of nationale ploeg. :P
Ooohhh..dat is wel heel iets anders..dan zeg ik +1 :D :ok:
Gesloten

Terug naar “Lounge”