Ja, dat moet haast wel, want 1 van de MTV's The Trip jongens heeft een paar keer ons zeer bewust in beeld genomen, met name toen we met een hele groep bij dat huisje aan de overkant van de shoot stonden. Wie weet eindigen die opnames niet op de vloer van de editing room en zien we ons inderdaad terug op tv.Marcel schreef:Dan zien we waarschijnlijk ook de making-off daar staan we lekker in beeld te blauwbekken hahahahha
Mustangs in de nieuwe videoclip van krezip
Moderator: Shelby GT-H
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- tripleblack
Tja Peter, dan kan je beter niet naar de clip gaan kijken denk ik. Het had volgens mij een mustang kunnen zijn, als we maar eentje met een trekhaak hadden..
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
ik geloof niet dat iemand daar graag z'n auto voor uitleent, als er mee 'gestunt' zou worden, tenzij hij toch een full body restoration geplant heeft icon_direcedgar schreef:Tja Peter, dan kan je beter niet naar de clip gaan kijken denk ik. Het had volgens mij een mustang kunnen zijn, als we maar eentje met een trekhaak hadden..
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
krezip
Zo jongens, ik vond het machtig interessant. Goeiedag wat was het koud, nee Marcel niet bevroren maar mijn gezondheid heeft wel wat te lijden gehad, het hoesten en gerochel is nu helemaal niet meer om aan te horen. Gelukkig hoefde ik niet om 4.00 al in de auto te zitten maar ik vond 5.00 ook vroeg genoeg. Inderdaad de catering was niet om over naar huis te schrijven, we zijn net niet ondervoed geraakt. Trouwens voor diegene die voor de lunch weggingen, het was goed te eten maar misschien kwam dat wel door en mijn verkoudheid en de giga honger. Even over de uitzending:
MTV maandagavond vanaf 18 april om 18.30 en dat 6 weken lang. Dus kijken!!!
Marcel hoe stuur ik de foto's en een filmpje naar je toe? De foto's zijn toch gauw zo'n 2 Mb.
Zou iedereen een kort stukje willen schrijven over hoe zij het ervaren hebben? Dan maken we daar 1 verhaal van voor in het clubblad. Leuk om over al die ontberingen te lezen. Die verhalen van we moesten op om 3.00 uur. Geweldig wat je allemaal over hebt voor een videoclip van zo'n 3 minuten. Jongens ik vond het ondanks de kou reuze gezellig en ik ben de volgende keer ook van de partij (hopelijk met mijn eigen Mustang).
Groeten
Rene
MTV maandagavond vanaf 18 april om 18.30 en dat 6 weken lang. Dus kijken!!!
Marcel hoe stuur ik de foto's en een filmpje naar je toe? De foto's zijn toch gauw zo'n 2 Mb.
Zou iedereen een kort stukje willen schrijven over hoe zij het ervaren hebben? Dan maken we daar 1 verhaal van voor in het clubblad. Leuk om over al die ontberingen te lezen. Die verhalen van we moesten op om 3.00 uur. Geweldig wat je allemaal over hebt voor een videoclip van zo'n 3 minuten. Jongens ik vond het ondanks de kou reuze gezellig en ik ben de volgende keer ook van de partij (hopelijk met mijn eigen Mustang).
Groeten
Rene
Ik heb trouwens een korte foto impressie online gezet, voor de liefhebbers:
http://www.deveij.nl/krezip/view2.html
@Rene: ik zal je eerdaags even een verhaaltje sturen.
http://www.deveij.nl/krezip/view2.html
@Rene: ik zal je eerdaags even een verhaaltje sturen.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Krezip
voor mijn foto's klik ff op de volgende link:
http://groups.msn.com/TwisterSpecial/vi ... rezip.msnw
misschien kunnen de anderen ook ff een link neerzetten naar hun foto's
http://groups.msn.com/TwisterSpecial/vi ... rezip.msnw
misschien kunnen de anderen ook ff een link neerzetten naar hun foto's
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Krezip
Heeft iemand nu al die clip gezien op TV????
Ik kijk regelmatig op MTV en TMF en zie maar niks. :confused2:
Mark
Ik kijk regelmatig op MTV en TMF en zie maar niks. :confused2:
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
krezip
De TV uitzending(en) is/zijn vanaf maandag 18 april elke avond om 18.30, 6 weken lang.
En inderdaad ik ben bang dat dat rode vuilnisvat op wielen toch erg nadrukkelijk aanwezig zal zijn. Over vuilnis gesproken, Edgar heb jij nog goed naar je auto gekeken op de plek waar dat deksel tegen aankwam? We zagen op het eerste oog niks maar je weet maar nooit.
Groeten
Rene
En inderdaad ik ben bang dat dat rode vuilnisvat op wielen toch erg nadrukkelijk aanwezig zal zijn. Over vuilnis gesproken, Edgar heb jij nog goed naar je auto gekeken op de plek waar dat deksel tegen aankwam? We zagen op het eerste oog niks maar je weet maar nooit.
Groeten
Rene
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
krezip
Oh ja ik zie het nu bij je eerdere bericht. :inoutface:
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"