Primer binnenkant portier
Moderator: Shelby GT-H
Primer binnenkant portier
Hallo,
Mijn Mustang is nog geen twee jaar geleden totaal overgespoten (vorige eigenaar). De lak aan de binnenzijde van de portieren komt nu echter al weer compleet los. Ben nu alles aan het kaal maken om opnieuw te doen, maar twijfel wat voor onderlaag er op te spuiten: standaard of kunststofprimer. Het materiaal lijkt n.l. wel een soort kunststof (enigszins 'gebubbeld'). De vorige keer heeft de onderlaag blijkbaar niet goed gehecht, en ik heb geen zin om het over een jaar weer opnieuw te moeten doen.
Wie-o-wie?
Mijn Mustang is nog geen twee jaar geleden totaal overgespoten (vorige eigenaar). De lak aan de binnenzijde van de portieren komt nu echter al weer compleet los. Ben nu alles aan het kaal maken om opnieuw te doen, maar twijfel wat voor onderlaag er op te spuiten: standaard of kunststofprimer. Het materiaal lijkt n.l. wel een soort kunststof (enigszins 'gebubbeld'). De vorige keer heeft de onderlaag blijkbaar niet goed gehecht, en ik heb geen zin om het over een jaar weer opnieuw te moeten doen.
Wie-o-wie?
Re: Primer binnenkant portier
Volgens mij zit aan een Deur geen kunstof zover ik weet .Is het geen andere troep PLAMUUR !!! .je kunt dit gewoon spuiten met een K2 primer .
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Thanks!
Nee, gelukkig geen plamuur
't Is origineel. Twijfel alleen vanwege de structuur. 't Lijkt wel iets van geklopt staal ofzo (als dat bestaat
); 't is niet geheel glad, maar enigszin bobbelig.
Nee, gelukkig geen plamuur
't Is origineel. Twijfel alleen vanwege de structuur. 't Lijkt wel iets van geklopt staal ofzo (als dat bestaat
Kan zijn dat ze dat in een sinasapel huid hebben gespoten dat ziet er ook gebobbeld uit en voelt ook anders aan .en anders heeft die dwaas gewoon over de wax laag gespoten zal me ook niets verbazen dan 
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Hallo,
Het kan ook bodyshutz zijn (let niet op de spelling). Heb ik onder de wagen en in de kofferbak laten aanbrengen. Is ook brobbelig van structuur.
Bij mij liet de 2 K primer al naar een paar weken los in de binnenkant van mijn deuren
Ik heb dit opgelost door er tectyl in te spuiten.
Gr,
Ruud
Het kan ook bodyshutz zijn (let niet op de spelling). Heb ik onder de wagen en in de kofferbak laten aanbrengen. Is ook brobbelig van structuur.
Bij mij liet de 2 K primer al naar een paar weken los in de binnenkant van mijn deuren
Ik heb dit opgelost door er tectyl in te spuiten.
Gr,
Ruud
Gr,
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Maar een eventuele waxlaag zit toch over de lak heen? De lak en primer heb ik er n.l. afgehaald (grote stukken zaten gewoon los, voor het overige geschuurd) en juist daaronder zit die bobellige laag... 
heb je geen foto, ?
wordt het misschien wat duidelijker ?
wordt het misschien wat duidelijker ?
Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Is niet de wax wat ik bedoel om je lak mooi te krijgen .Het is een soort vet laag die je ook op gewoon blank staal kan spuiten en word een beetje geel bruinig .kan ook zijn dat het idd dat is wat ze hier boven beschijven .of er is gebobbelt plaatwerk gebruikt voor de binnen kant dat weet ik niet .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Ja, 't is idd geel-bruinig. Dat moet ik er dus allemaal af?Het is een soort vet laag die je ook op gewoon blank staal kan spuiten en word een beetje geel bruinig
Heb 't op foto, maar hoe krijg ik die in beeld?
Heb je ff een pb gestuurt
Ja als dat zo is dan moet je het kaal maken ja tot op het blanke staal en dan kun je het ook pas goed spuiten .over die wax kun je niet spuiten , ja gaat wel dat zie je wel maar dan krijg je dus dit wat je nu hebt .
Ja als dat zo is dan moet je het kaal maken ja tot op het blanke staal en dan kun je het ook pas goed spuiten .over die wax kun je niet spuiten , ja gaat wel dat zie je wel maar dan krijg je dus dit wat je nu hebt .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Foto's onderweg.
Nou lekker is dat...
't Is de eerste keer dat ik me aan zo'n klus (plaatwerk) waag; ik denk begin lekker simpel en veilig (binnenkant deur). Niet dus
Nou lekker is dat...
't Is de eerste keer dat ik me aan zo'n klus (plaatwerk) waag; ik denk begin lekker simpel en veilig (binnenkant deur). Niet dus
Hierbij plaats ik even de foto’s van Rout-67
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Ja
Dat is 't.
Ik dacht al "waar lijkt 't op", maar idd op zo'n hele oude camera case (meastal zo'n vieze poepbruine
)
Dus toch gewoon stof- en vetvrij en dan primer?
Ik dacht al "waar lijkt 't op", maar idd op zo'n hele oude camera case (meastal zo'n vieze poepbruine
Dus toch gewoon stof- en vetvrij en dan primer?
inderdaad. heb je ook speciaal spul voor, pre-paint noemen ze dat geloof ik.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Dank allen!
Ga ik weer vrolijk verder
Ga ik weer vrolijk verder