Grt aan een ieder en veel plezier met de Mustangen.
Grt Johan
Moderator: Shelby GT-H
Niet echt precies Erwin,maar als iemand duitse termen naar mij toe ging gooien zou ik ongeveer het zelfde reageren.Dakloos schreef:Kan iemand duidelijk maken wat er aan de hand is.......
Had dit forum al een tijdje wou het weg doen, dan kunnen we hier even op verder ; http://dutchmustangfor.forum2go.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;Peter_selie schreef:Nu breekt mijn klomp?![]()
Waarom stopt dit forum als het zijn hobby is zoals hij zelf steld?
En waarom zonder opgaaf van een reden?
Rare wereld leven we soms toch in vind ik. En wie kan me andere goede Mustang forums melden?
Ja dat kan je wel zeggen vooral Technische Informatie Databaselee iacoca schreef:Vind het gewoon klote en zonde van al die bestanden, bedoel als je wat moet weten gebruik je de zoekfunctie dat duurt jaren met een nieuw forum.
Helemaal mee eens maar 11 augustus is nog een eind weg. Die bedenkt zich nog wel.66hipowannebee schreef:Niet echt precies Erwin,maar als iemand duitse termen naar mij toe ging gooien zou ik ongeveer het zelfde reageren.Dakloos schreef:Kan iemand duidelijk maken wat er aan de hand is.......
Tonie