100% tuning Ahoy Rotterdam 15&16 october

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
harryv

100% tuning Ahoy Rotterdam 15&16 october

Bericht door harryv »

Dankzij Ton ( mustang country ) ben ik aanwezig geweest op Mustang Valley , ik heb enorm genoten van alle pracht en praal !! Complimenten aan de organisatie, het was allemaal prima geregeld.
Tevens wil ik leden en niet leden bedanken voor hun leuke spontane reactie op hun selectie voor 100%, dat er op deze show mustangs aanwezig, mag mij na vandaag wel duidelijk zijn !!
Ik hoop een aantal van jullie wederom te zien tijdens 100% tuning !!!

Wil jij op dit event aanwezig zijn ? Stuur een email met duidelijke foto's naar ahoytuning@planet.nl of info@ahoytuning.nl
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Re: 100% tuning Ahoy Rotterdam 15&16 october

Bericht door Ton BlingBling »

Harry , leuk dat je er vandaag ook bij was .

Nog bedankt voor het tasje 8) :ok: .

100 % is een Zeer leuk evenement mannen naar Ahoy en de Vrouwen winkelen in Winkelcentrum Zuidplein :mrgreen: .
Laatst gewijzigd door Ton BlingBling op di 24 mei, 2011 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
harryv

Re: 100% tuning Ahoy Rotterdam 15&16 october

Bericht door harryv »

Graag gedaan Ton, de nieuwe komen binnenkort !!!

O ja, de vrouwen kunnen ook winkelen in winkelcentrum Zuidplein, ook zondag open !!!

Op Ahoy staan de wagens netjes in een rij geparkeerd op ( witte ) vloerbedekking, en de vakken zijn afgezet zodat er geen publiek bij de wagens kunnen.
In het weekend is er ook beveiling op de vloer aanwezig, de wagens zijn binnen verzekerd, dus wie houdt je je tegen, laat jou trotst bewonderen door 45000 bezoekers !!!
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”