Tarieven en prijzen, wat is reeël.
Moderator: Shelby GT-H
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Re: Tarieven en prijzen, wat is reeël.
Ik doe dit soort dingen ook wel eens en ik laat het altijd afhangen van:
De te rijden kilometers ( hij loopt niet op water)
Dag, moet ik een hele of halve dag vrij nemen.
Hoe lang, hele of halve dag.
en inderdaad of het bekenden zijn.
Niet in de winterperiode.
Gr
Rene
Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
- lee iacoca
vrienden van me in de bouw rekenen 30 per uur voor werk in hun vrije tijd die 6 flesjes bier krijgen ze dan meestal op de koop toe
en vaak ook nog patat.
vrijwel nooit gezeur over dat bedrag.
dan heb je nog de gunfactor is het een vriend of een vriend van een vriend of een compleet vreemde.
mensen vinden het al gauw te duur voor een trouwauto en ik snap dat ook wel zo'n feestje loopt al gauw in de papieren.
maar goed ze willen zelf een mooie auto er is niemand die ze dwingt.
benzine denk ik zelf voltanken en na het feestje aftanken (bonnetje als bewijs) dan is er geen enkele discussie over de brandstofprijs.
in ieder geval nooit je auto meegeven das vragen om problemen of je moet er zelf bijblijven.
en zorgen dat je niet genaaid kunt worden.
Mischien maar gewoon niet aan beginnen scheelt een hoop gezeur.
en vaak ook nog patat.
vrijwel nooit gezeur over dat bedrag.
dan heb je nog de gunfactor is het een vriend of een vriend van een vriend of een compleet vreemde.
mensen vinden het al gauw te duur voor een trouwauto en ik snap dat ook wel zo'n feestje loopt al gauw in de papieren.
maar goed ze willen zelf een mooie auto er is niemand die ze dwingt.
benzine denk ik zelf voltanken en na het feestje aftanken (bonnetje als bewijs) dan is er geen enkele discussie over de brandstofprijs.
in ieder geval nooit je auto meegeven das vragen om problemen of je moet er zelf bijblijven.
en zorgen dat je niet genaaid kunt worden.
Mischien maar gewoon niet aan beginnen scheelt een hoop gezeur.
Riccardo
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
- Mustang Den Haag
- †
+1 voor niks gaat de zon op1967coupe schreef:Ik doe dit soort dingen ook wel eens en ik laat het altijd afhangen van:
Gr
Rene
Auto moet ook schoon gemaakt worden en hij moet ook nog starten dat kost ook geld, zo als ik had twee keer me ontsteking uit gebrand nu weer goed, kost weer geld.
Zou niet luk zijn als je moet opbellen dat hij het niet doet en dat ze maar voor eigenvervoer moeten zorgen
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Enjoy Life Today, don't wait for it...
-
67fastback 390
Met de stelling voor niks gaat de zon op ben ik het volledig eens.
Dingen als eer en trots hou ik me in in situaties als trouwen en gala's niet aan op.
Daar mag men mij netjes voor betalen.
Zou mooi zijn als men er op die manier overal gratis/ goedkoop kwam.
de bakker / gemeente/kerk/dj/fotograaf.....doen het op een bruiloft ook niet voor de eer.
Zo verlang ik niet van een monteur dat hij mijn auto onderhoud voor een schrale vergoeding omdat hij er trots op mag zijn dat hij aan mijn mustang mag werken : belachelijk!!!
Daarbij is het voor mij geen kwestie van er aan willen verdienen.het betaalde bedrag gaat weer volledig in de mustang .
In geval van vrienden of familie is het natuurlijk wat anders.
Kwam ook niet in me op om aan geld te denken bij de fotoshoot. Zo iets doe je graag als liefhebbers onder elkaar ( en dat ik daar voor gevraagt werd vind ik dan wel weer een eer
)
Dingen als eer en trots hou ik me in in situaties als trouwen en gala's niet aan op.
Daar mag men mij netjes voor betalen.
Zou mooi zijn als men er op die manier overal gratis/ goedkoop kwam.
de bakker / gemeente/kerk/dj/fotograaf.....doen het op een bruiloft ook niet voor de eer.
Zo verlang ik niet van een monteur dat hij mijn auto onderhoud voor een schrale vergoeding omdat hij er trots op mag zijn dat hij aan mijn mustang mag werken : belachelijk!!!
Daarbij is het voor mij geen kwestie van er aan willen verdienen.het betaalde bedrag gaat weer volledig in de mustang .
In geval van vrienden of familie is het natuurlijk wat anders.
Kwam ook niet in me op om aan geld te denken bij de fotoshoot. Zo iets doe je graag als liefhebbers onder elkaar ( en dat ik daar voor gevraagt werd vind ik dan wel weer een eer
-
capri v8 driver
bij mij staat in de polis voorwaarden dat ik de wagen alleen zelf mag besturen en dat de wagen niet voor commerciéele doeleinden mag worden gebruikt. gala's en trouw partijen vallen, volgens mijn verzekerings maatschappij, onder commerciëele doeleinden.Ghost Rider schreef:volgens mij is dat broodje aap, sorry als ik het fout heb.
Je moet natuurlijk een inzittende verzekering hebben, maar verder staat er niks in over trouw / gala vervoer dat er dan andere regels gelden.
dat is toch het zelfde als je je vrouw mee neemt met een ritje of je zus bij wijze van ?
maar daar gaat het hier effe niet om, wat mag je met goed fatsoen tellen, thats the question.
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Bij mij staan in de kleine lettertjes woorden van dezelfde strekking. Dus voordat je het als broodje aap afdoet gewoon je voorwaarden van je eigen verzekering lezen. Woon-werk verkeer wordt bij mij evenmin gedekt.capri v8 driver schreef:
bij mij staat in de polis voorwaarden dat ik de wagen alleen zelf mag besturen en dat de wagen niet voor commerciéele doeleinden mag worden gebruikt. gala's en trouw partijen vallen, volgens mijn verzekerings maatschappij, onder commerciëele doeleinden.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
En de Belgen die met een "O" plaat rijden, mogen dat zeker al niet. Staat in de wet. En natuurlijk ook hier de verzekering die niet aanvaard dat je commercieel bezig bent... en "betaal de benzine maar" is ook geld ontvangen...
Simpele oplossing = gewoon NEE zeggen, dan heb je geen probleem.
Er zijn verhuurbedrijven genoeg die er van leven...
Simpele oplossing = gewoon NEE zeggen, dan heb je geen probleem.
Er zijn verhuurbedrijven genoeg die er van leven...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Mustangdriver
- Contacteer:
Ik heb al een paar keer voor een trouw gereden en dat waren telkens vrienden, dus "gratis" (kreeg ik wel een geweldig feest mee); voorts heb ik al gereden voor verjaardagen, kennismakingsritjes, jubiléé, etc. Gratis nee. Ze willen iets speciaals, daar moeten ze voor betalen. Hoef ik er winst uit te halen: nee.
Er is een verschil tussen een uurtje rijden en trouw doen. Dat duurt heel dag, je moet veel rondrijden en moet er soms vrijaf voor nemen. Ivm verzekering, ik rij op een gewone plaat maar mag van de verzekering geen "commerciële doeleinden" rijden. Dus die paar keer dat ik al trouw heb gereden (in 10 jaar), bel ik ze gewoon ff op. Sowieso is mijn wagen voor 4 personen verzekerd.
Altijd goede afspraken maken is een must.
Geoffrey
Er is een verschil tussen een uurtje rijden en trouw doen. Dat duurt heel dag, je moet veel rondrijden en moet er soms vrijaf voor nemen. Ivm verzekering, ik rij op een gewone plaat maar mag van de verzekering geen "commerciële doeleinden" rijden. Dus die paar keer dat ik al trouw heb gereden (in 10 jaar), bel ik ze gewoon ff op. Sowieso is mijn wagen voor 4 personen verzekerd.
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Zo geld het voor mij ook. Ik heb 1 maal een trouw meegemaakt met de mustang. Een vriend van me wilde trouwen in mijn mustang. Dat vond ik ook juist een hele eer. Dus ik heb niks gevraagd, ook geen benzine geld... En natuurlijk mocht ik wel naar het feestMustangdriver schreef:Ik heb al een paar keer voor een trouw gereden en dat waren telkens vrienden, dus "gratis" (kreeg ik wel een geweldig feest mee); voorts heb ik al gereden voor verjaardagen, kennismakingsritjes, jubiléé, etc. Gratis nee. Ze willen iets speciaals, daar moeten ze voor betalen. Hoef ik er winst uit te halen: nee.
Geoffrey
Verhuren heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook niet doen denk ik.
Voor mij geld dus eigenlijk, vrienden familie vraag ik niks, onbekende doe ik gewoon niet.
En met evenementen als vroemdag, dan vind ik het misschien nog leuker dan die kinderen...
Ik hoef mijn auto niet te verhuren om geld te verdienen, daar heb ik m'n werk al voor.
Heb een paar keer bruiloft gereden met diverse wagens omdat ik 't leuk vond om te doen en tegen een kleine vergoeding in de onkosten.
Achteraf blije mensen, leuke dag met veel belangstelling, vragen en gesprekken en mooie foto's op de koop toe.
Heb een jaartje of 2 geleden eens iemand een plezier gedaan die een bekende wilde trakteren op een rit als bijrijder in een Mustang.
Die man had de dag van zijn leven en heeft enorm genoten, van te voren afgesproken dat er een halve tank benzine betaald zou worden en bij aanvang dus meteen eerst maar even wezen tanken.
Hoe dan ook, of je het nu voor de lol doet, voor het geld of voor het goede doel, maak altijd van te voren duidelijke afspraken zodat nadien beide partijen tevreden zijn.
Tarieven ??
Tsja, dat hangt er dus maar vanaf..
Men komt bij jouw omdat een professioneel verhuurbedrijf te duur is, het hangt van de mensen zelf af wat ze er voor over hebben.
Ik persoonlijk zou er best 3000 Euro voor over hebben om eens vol te mogen accelereren met een Bugatti Veyron op de duitse autobahn,of ik 't momenteel echter financieel kan missen is een 2e. (Dus als iemand het voor 500 wil doen ??)
En dan aangaande het puntje verzekering... Denk er wel aan dat de meeste verzekeringen niets uitkeren bij schade tijdens gebruik op een circuit !
Dus ook niet wanneer rustig rond tuffend met gehandicapte kindertjes voor een goed doel.
Heb een paar keer bruiloft gereden met diverse wagens omdat ik 't leuk vond om te doen en tegen een kleine vergoeding in de onkosten.
Achteraf blije mensen, leuke dag met veel belangstelling, vragen en gesprekken en mooie foto's op de koop toe.
Heb een jaartje of 2 geleden eens iemand een plezier gedaan die een bekende wilde trakteren op een rit als bijrijder in een Mustang.
Die man had de dag van zijn leven en heeft enorm genoten, van te voren afgesproken dat er een halve tank benzine betaald zou worden en bij aanvang dus meteen eerst maar even wezen tanken.
Hoe dan ook, of je het nu voor de lol doet, voor het geld of voor het goede doel, maak altijd van te voren duidelijke afspraken zodat nadien beide partijen tevreden zijn.
Tarieven ??
Tsja, dat hangt er dus maar vanaf..
Men komt bij jouw omdat een professioneel verhuurbedrijf te duur is, het hangt van de mensen zelf af wat ze er voor over hebben.
Ik persoonlijk zou er best 3000 Euro voor over hebben om eens vol te mogen accelereren met een Bugatti Veyron op de duitse autobahn,of ik 't momenteel echter financieel kan missen is een 2e. (Dus als iemand het voor 500 wil doen ??)
En dan aangaande het puntje verzekering... Denk er wel aan dat de meeste verzekeringen niets uitkeren bij schade tijdens gebruik op een circuit !
Dus ook niet wanneer rustig rond tuffend met gehandicapte kindertjes voor een goed doel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
-
capri v8 driver
mijn verzekering dekt geen enkele wedstrijd of competitie en ik denk dat dit wel bij de meeste verzekeringen zo is. ik heb op zolder al een paar keer, wagens, die een ongelukje gehad hebben, later ergens op de straat buiten het circuit zien staanEn dan aangaande het puntje verzekering... Denk er wel aan dat de meeste verzekeringen niets uitkeren bij schade tijdens gebruik op een circuit !
als ik het goed heb, staat op het inschrijf formulier, dat je tekend, voordat je de baan op gaat, dat je op eigen risco rijdt en ook niks kunt claimen bij de organisatie.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
dat is in de meeste gevallen inderdaad zo, ook zodat men de baan of de track niet aan kan spreken.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Mooie Stelling! Enkel met gehandicapten of minder begaafde mensen vind ik dat het GRATIS moet zijn...(mits georganiseerde doelstellingen) Zien hoe die mensen daarvan genieten, kan gewoon geen geld tegenop!Mustangdriver schreef:Ik heb al een paar keer voor een trouw gereden en dat waren telkens vrienden, dus "gratis" (kreeg ik wel een geweldig feest mee); voorts heb ik al gereden voor verjaardagen, kennismakingsritjes, jubiléé, etc. Gratis nee. Ze willen iets speciaals, daar moeten ze voor betalen. Hoef ik er winst uit te halen: nee.
Geoffrey
Maar zoals hier gezegd, een trouw en speciale dingen (wel geen familie of vrienden) en rondrijden is net als de fotograaf, of de traiteur etc... Voor niks gaat de zon op, maar voor niks gaat ze ook onder!!
GROETEN MANU
1966 Mustang Coupé V8 289 C-code (still) UNDER CONSTRUCTION
manu_debois@skynet.be
manuel.de.bois@telenet.be
1966 Mustang Coupé V8 289 C-code (still) UNDER CONSTRUCTION
manu_debois@skynet.be
manuel.de.bois@telenet.be
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Mee eens! Iedereen moet voorzich weten wat hij/zij doet natuurlijk!1967coupe schreef:Ik doe dit soort dingen ook wel eens en ik laat het altijd afhangen van:
Gr
Rene
Alles wat ik er aan "verdien" gaat toch in mijn auto pot waarvan ik de bezine, onderdelen en reparaties van betaal!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- NordicDawn
Ik heb er ook een keer een mogen huren. De dag van mijn leven gehad. Echt super. Ik denk er nog geregeld aan terug
De kosten meer dan waard dus. Ik vind het niet meer dan logisch als er een bedrag voor gevraagd wordt, gezien het werk dat erin gaat zitten (+ benzine / vrije dag etc).
1970 Mustang Hardtop