2008GT500 lekker snel
Moderator: Shelby GT-H
Re: 2008GT500 lekker snel
De kans dat er wat mis gaat is minimaal. Alleen is de impact zo rot...
Past een kevlar deken niet?
Past een kevlar deken niet?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
ja zo'n bak terug zetten heeft niet zo heel erg veel ruimte....is altijd een heel krap klusje
is wel een lekker bijkomend voordeel dat ie lichter is, en als het goed is ben je ook het "sissende" geluid kwijt, wat de standaard koppelingen doen.
Hennie
is wel een lekker bijkomend voordeel dat ie lichter is, en als het goed is ben je ook het "sissende" geluid kwijt, wat de standaard koppelingen doen.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Klopt hennie, de eerste keer dat ik kopelde, dacht ik dat ik door het floorbord trapte.. zo licht bijzonder.. Hij is helemaal stil verder en begint na 60 km al zijn werk rustig te doen, ben nog niet helemaal tevreden, maar schijnt dat het meer kilometers kost. Nu eerst ff inrijden dan zien wat er gebeurd, snap nu ook dat je niet kan bleeden met de koppeling maar dat ie zelf ontlucht..
Mooie aanpassingen zeg, top!2008shelbygtnl schreef:Er is wel een rolkooi onderweg via Hennie van Lek Import, leek me nu wel veilig worden (-:
Maar een rolkooi? Kon je niet beter een coupe kopen ipv een convertible?
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
wordt er nu al claustrofobisch van een coupe.... bbbbrrrrrrr
Rolbar is voor achter de berijder (-:

Rolbar is voor achter de berijder (-:

haha, ja da's apart he? dat ontluchten..
heb je geen trillingen van de aandrijfas? want je hoort er nog al eens verschillende berichten over.
Hennie
heb je geen trillingen van de aandrijfas? want je hoort er nog al eens verschillende berichten over.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Niet noemenswaardig nog, alleen 60 km rustig gereden, in het donker, zo gauw as ik ff overdag kan rijden zal ik er eens beter op letten eerste gevoel is goed..
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
De rolbar zal ook nog wel een beetje mee helpen aan de stugheid van de body
geen half werk zeg,mooi spul
Tonie
geen half werk zeg,mooi spul
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- usa carlover
Ik zou wel nog even wachten met die rollbar monteren totdat het echt niet meer zonder kan (nog meer als die 700pk)
Want hij word er vast steviger van maar helaas niet mooier !
Krijg dan altijd zo'n Golf cabrio gevoel .
Nog intresse in dat bestickeren ??
Want hij word er vast steviger van maar helaas niet mooier !
Krijg dan altijd zo'n Golf cabrio gevoel .
Nog intresse in dat bestickeren ??
Drives: My wife crazy.
And '05 Mustang GT convertible/Open Air Intake/Bama chip/Flowmaster/Saleen 14"brakes/Saleen 20" wheels/V6 wing/mirror covers/Alu stuff inside+shaker 1000.
'07 Big Dog Bull Dog 1920 cc
'98 Chevy Van heavy duty 6.5L V8
And '05 Mustang GT convertible/Open Air Intake/Bama chip/Flowmaster/Saleen 14"brakes/Saleen 20" wheels/V6 wing/mirror covers/Alu stuff inside+shaker 1000.
'07 Big Dog Bull Dog 1920 cc
'98 Chevy Van heavy duty 6.5L V8
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Het chassi is al stijf door het volledige GRIGGS onderstel wat er onder zit, daar gaat de rollbar weinig meer aan toevoegen buiten veiligheid om.
Ik rij zeer regelmatig te hard, en doe dit aleen uit veiligheidsoogpunt. Ga er ook mee dragracen dus kan geen kwaad. Mij interesseert het uiterlijk niks meer als ik achter het stuur zit (-:
Het is puur een praktische veiligheids oplossing. Ik heb mijn spullen om 800-900 PK uit de auto te halen klaar liggen. dan wil je ook veilig rijden..
Ik rij zeer regelmatig te hard, en doe dit aleen uit veiligheidsoogpunt. Ga er ook mee dragracen dus kan geen kwaad. Mij interesseert het uiterlijk niks meer als ik achter het stuur zit (-:
Het is puur een praktische veiligheids oplossing. Ik heb mijn spullen om 800-900 PK uit de auto te halen klaar liggen. dan wil je ook veilig rijden..
Fraaie auto zeg!
Een vriendin van mij heeft u vandaag zien rijden
Ze had het over een rode cabrio met een cobra logo
#33 🦁
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
dat kan kloppen ja, Moest motor onderdelelen halen in Brussel... was weer heerlijk cabrio weer...ArnoldH schreef:Fraaie auto zeg!
Het was op de A2 Net voor afslag Vianen2008shelbygtnl schreef:dat kan kloppen ja, Moest motor onderdelelen halen in Brussel... was weer heerlijk cabrio weer...ArnoldH schreef:Fraaie auto zeg!
#33 🦁
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
kan kloppen, ging eraf bij nieuwegein zuid.. wel zwaaien de volgende keer dan... (-:
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Zo mijn nieuwe 65mm Ford Racing gasklep huis gemonteerd en afgesteld jammie: . Wordt ook gebruikt door Ford in de 2008 Mustang FR500CJ race car met 800 RWHP.

was nog wel ff stoeien met juiste calibrering maar werkt prima en geen lekkage meer..

was nog wel ff stoeien met juiste calibrering maar werkt prima en geen lekkage meer..