Gestuurd!!!
American Sunday 17 April @ Zandvoort!
Moderator: Shelby GT-H
Re: American Sunday 17 April @ Zandvoort!
Laatste dag voor inschrijvingen, morgen geef ik de lijst door aan de organisatie!
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
-
Sinttruijen
- Contacteer:
Yup, helaas niet dit jaar. Waarschijnlijk "commericeel teveel moeite" voor die paar auto's.1BADGT500 schreef:Weet iemand of je net als vorig jaar ook op het circuit kan rijden? Ik zie het nergens staan op hun site.
Volgens mij heeft Hennie iets in het hoofd om dit jaar iets leuks op circuit te regelen....... laat het hem even weten of je ook interresse hebt.
ik heb me al aangemeld met de Cervini
Ik denk dat Hennie mij wel iets laat weten als zoiets rond is.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
Ik kom denk ik ook eens kijken, ben er nog nooit geweest.
Alleen grote kans dat vaders z'n verjaardag viert dus even kijken
Alleen grote kans dat vaders z'n verjaardag viert dus even kijken
Groeten,
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
Even een korte update;
Ik heb Kim van 402event weer gesproken en blijkt dat ze de NAW gegevens helemaal niet nodig had en op mij vertrouwd dat ik alle tickets rondmail.
Nou heb ik de ticket binnen gekregen in PDF formaat, maar de tekst valt buiten het tekstvak en mustang spellen ze daar met een D, dus ik vraag om een nieuwe.
Iedereen die zich aangemeld heeft bij mij krijgt 'm binnenkort per email en wordt verzocht hem uit te printen en ten tijde van het binnenrijden achter de voorruit te plaatsen. Dit geeft toegang voor de auto en de bestuurder. Passagiers kunnen aan de kassa tickets kopen voor 16 euro (gepast), maar online zijn ze 14 euro.
Ik zal er een aantal extra uitprinten voor de zekerheid, deze kun je krijgen bij het verzamelpunt voor de mensen uit zuidwest Nederland (Texaco langs de A13 denk ik weer), of je moet je bij de ingang van het circuitpark maar even voor een witte mustang cobra gooien.
Ik verwacht deze week een email te kunnen sturen met alle informatie en de tickets.
Zet alvast je verentooi op en ga even in de tuin een zonnendansje doen voor de zekerheid.
Ik heb Kim van 402event weer gesproken en blijkt dat ze de NAW gegevens helemaal niet nodig had en op mij vertrouwd dat ik alle tickets rondmail.
Nou heb ik de ticket binnen gekregen in PDF formaat, maar de tekst valt buiten het tekstvak en mustang spellen ze daar met een D, dus ik vraag om een nieuwe.
Iedereen die zich aangemeld heeft bij mij krijgt 'm binnenkort per email en wordt verzocht hem uit te printen en ten tijde van het binnenrijden achter de voorruit te plaatsen. Dit geeft toegang voor de auto en de bestuurder. Passagiers kunnen aan de kassa tickets kopen voor 16 euro (gepast), maar online zijn ze 14 euro.
Ik zal er een aantal extra uitprinten voor de zekerheid, deze kun je krijgen bij het verzamelpunt voor de mensen uit zuidwest Nederland (Texaco langs de A13 denk ik weer), of je moet je bij de ingang van het circuitpark maar even voor een witte mustang cobra gooien.
Ik verwacht deze week een email te kunnen sturen met alle informatie en de tickets.
Zet alvast je verentooi op en ga even in de tuin een zonnendansje doen voor de zekerheid.
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
- Stefan
- Contacteer:
Wat raden jullie aan voor wat betreft een kaartje kopen?
Gewoon daar aan de kassa doen, of is het makkelijker om van tevoren een kaartje via internet te kopen zodat je meteen door kunt rijden bij binnenkomst en niet in de rij hoeft te staan?
Gewoon daar aan de kassa doen, of is het makkelijker om van tevoren een kaartje via internet te kopen zodat je meteen door kunt rijden bij binnenkomst en niet in de rij hoeft te staan?
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
In de rij zul je toch wel staan, circuit Zandvoort kennende. Online is een kaartje €2,- goedkoper, dus als je sowieso gaat is de keus niet zo moeilijk.Stefan schreef:Wat raden jullie aan voor wat betreft een kaartje kopen?
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
Als je met een Mustang komt hoef je voor de auto en bestuurder geen kaartje te kopen alleen het toegansbewijs met toegang tot de paddock.Stefan schreef:Wat raden jullie aan voor wat betreft een kaartje kopen?
Als je niet met een Mustang komt misschien kan je dan bij iemand in de auto stappen voordat deze naar binnen rijd en dan terplekke een kaartje kopen.
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
- Stefan
- Contacteer:
Ik ga mee met mijn buurman in zijn Saleen S281
Heb ons een paar weken terug al bij Nick ingeschreven, dus ik moet enkel nog een entreeticket voor mezelf als passagier kopen. Vandaar dat ik vroeg of ik het gewoon via internet moest doen of dat het aan de kassa net zo makkelijk was
Heb ons een paar weken terug al bij Nick ingeschreven, dus ik moet enkel nog een entreeticket voor mezelf als passagier kopen. Vandaar dat ik vroeg of ik het gewoon via internet moest doen of dat het aan de kassa net zo makkelijk was
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland
- 69sportsroof
Ik heb voor 17 april voor 2 personen entreekaarten + (naar ik dacht) een parkeerkaart voor de auto gekocht via de voorverkoop. Bij het uitprinten blijkt dat de veronderstelde parkeerkaart ( 6 euro) het autoticket is voor toegang van auto + bestuurder tot de paddock. Aangezien ik geen Amerikaanse auto meer heb, denk ik niet dat ik aan dit autoticket iets zal hebben. Althans ik neem aan dat ze alleen Amerikaanse auto's toelaten op de paddock, hoewel dat niet op het ticket vermeld staat. Is er iemand die nog een autoticket nodig heeft, en deze van mij over wil nemen? Ik woon zelf in Renswoude, maar zou hem ook op kunnen sturen. Of komt er misschien nog ergens een verzamelpunt richting Zandvoort waar ik hem over zou kunnen dragen?
gr.
Roelof
gr.
Roelof
- metalbrains
Hoi Roelof!
Ik heb interesse zie je pb!
Ik heb interesse zie je pb!
Ford Mustang 2003 GT Coupé 4,6L V8
- 69sportsroof
Heb PB teruggestuurd met mijn gegevens. Bedankt voor de overname.
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Uhm vorig jaar konden mensen die je mee nam voor een 10 naar binnen! Tijden veranderen!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;