Zo dan,na een lange welverdiende nachtrust ben ik weer helemaal hersteld van mijn record aantal uren wakker zijn
Gisterochtend dus na mijn laatste nachtdienst even snel naar huis gereden om mij wat op te frissen en om 08.00 in Delft bij de Mac te zijn
waar we met een aantal Mustangs uit de Rotterdam regio afgesproken hadden om samen naar Zaandam te rijden.
De rondrit was schitterd net als het weer,zo zie je eigenlijk dat Nederland veel mooie plekjes heeft.Tijdens de rit kregen wij elke keer een aantal
spelkaarten (in totaal 5 stuks) voor de z.g. Pokerrun.Op de eindbestemming wist Arie nog wel de spanning erin te houden wie uiteindelijk de
Pokerrun beker gewonnen had.Door zijn gepraat heen had ik wel het vermoeden dat de beker niet in het noorden zou blijven en hij had het maar
over 020 en 010
Uiteindelijk kwam hij met de verlossende mededeling dat de beker naar 010 regio ging en wel naar "MUSTANGMAN010".Ik was eigenlijk best we verbaast
daarover want zulke goede kaarten had ik namelijk niet,3 boeren en nog wat.Maargoed de beker staat nu bij mij thuis op een leuk plekje.Als Feyenoord
geen beker naar 010 kan krijgen dan doe ik het maar.....
Al met al een perfecte dag en ik wil hierbij dan ook de organisatie bedanken voor deze mooie rondrit met alles erom heen.Wel jammer dat Arie & Laura
geen rondritten meer gaan organiseren want dat kunnen ze erg goed.
Ik heb natuurlijk weer zoals altijd de nodige foto's gemaakt onderweg.
Onze André kwam ons nog wel even uitzwaaien
De dorstige Paarden moesten even wat drinken
Onze Lunch bestemming met natuurlijk erg weinig plek voor onze paarden
Ik werd helemaal in een hoek gepropt daar
De eigenaar van deze Mustang (die hij nog niet lang heeft) wist nieteens dat hij deze tekst in zijn 3de remlicht had
Even de Mustangs showen zowat bij Arie voor de deur
Ook de politie werd nieuwsgierig en kwam even kijken
What the f**k is this???
En de beker die nu in 010 staat,nouja net daarbuiten dan:
Alle foto's zijn te zien op de volgende link:
http://s176.photobucket.com/albums/w161 ... ?start=all
Wil je liever alles in slideshow zien dan de volgende link:
http://s176.photobucket.com/albums/w161 ... =slideshow
Nogmaals bedankt voor deze schitterende dag.
Mark