Of bedoelen we hier de swapmeet in Poeldijk? In dat geval ben ik er ook om 11.00 uur. Ben daar nog nooit geweest met auto, dus weet iemand de prijzen van de inkom?
Harry
Swapmeet in Poeldijk
Begin oom 12.uur en is gratis
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
ookee. ik ben er. maar ik ga rechtstreeks, want voor mij is het enkele straten verderop: een keer linksaf (Laan van Meerdervoort op en helemaal afrijden), nog een keer linksaf (op eind LvMv.) dan weer rechtsaf (de weg naar Poeldijk). wel zo makkelijk. en met een bakkie bedoel jij zeker een heineken-blikkie? ik neem een houten sportstuurtje van GM/Opel mee. Wie weet vind ik er wel een GM-owner voor.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ik zag net aankomende zondag is er ook een meeting heh van de SNC ook bij vd Ende op poeldijk van 11.00 tot 17:00 kreeg net een mail.
Zaterdag kan ik niet moet ik ff laten taxeren bij AHP maar zondag wil ik wel ff kijken, gaan er nog meer met de mustang??
gr.Mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
27 maart, 11.00 uur, Van den Ende Karting, Poeldijk.
2 april pas SNC op Zichtenburg. ook hiervoor kun je hier aangeven of je komt of niet.
Er gaan al een paar Mustangs op zondag 27 maart.
Harry
Bof jij even dan. Zie je zondag. En dan is het... mooi weer!
Harry
Ik ben er om 11.00 uur even rij mustangs op een rij zetten moet toch kunnen , wie nog meer, het is mooi weer ??? niet allemaal tegelijk komen anders staat alles vol met mustangs
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Mitch schreef:Ik wil er ook om elf uur zijn kunnen we niet ergens anders ff afspreken en dan met paar achter elkaar aanrijden en er aankomen in style haha
Op de parkeer plaats links bij de uithof schaatsbaan den haag om 10.30 is een goed idee nog meer mensen ???
GR ROB
Mitch schreef:Ik wil er ook om elf uur zijn kunnen we niet ergens anders ff afspreken en dan met paar achter elkaar aanrijden en er aankomen in style haha
Op de parkeer plaats links bij de uithof schaatsbaan den haag om 10.30 is een goed idee nog meer mensen ???
GR ROB
Niet allemaal tegelijk kunnen we met een stuk of 10 op rijden
GR ROB
wij zijn er ook en je bent welkom vanaf 11 uur het begint om 12.00
gaat daar nog druk worden
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Zullen we anders om 11uur afspreken ipv half 11 anders is het helemaal zo vroeg haha.
We kunnen ook bij de mc, op de escamplaan verzamelen maak mij niet zoveel uit maar misschien makkelijker voor mensen van buitenaf die niet weten wat de uit hof is( lijk me stug maar het kan)
Ik hoort het wel!
Met welke kom je eigenlijk rob de '66er of de '73er??
Tot morgen, nu eerst met dit pokke weer naar bemmel ff laten taxeren.
Gr.Mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Mitch schreef:Zullen we anders om 11uur afspreken ipv half 11 anders is het helemaal zo vroeg haha.
We kunnen ook bij de mc, op de escamplaan verzamelen maak mij niet zoveel uit maar misschien makkelijker voor mensen van buitenaf die niet weten wat de uit hof is( lijk me stug maar het kan)
Ik hoort het wel!
Met welke kom je eigenlijk rob de '66er of de '73er??
Tot morgen, nu eerst met dit pokke weer naar bemmel ff laten taxeren.
Gr.Mitch
Is ook goed.
GR ROB