Mustangs in de nieuwe videoclip van krezip

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Ben er ook weer. De Mustang net voor een buitje regen binnen weten te zetten. Nu eerst even een paar uur ontdooien. Brrrrr.. zoals Marijn al zei, wat was het koud. Het zonnetje kwam er op een paar momenten maar niet doorheen. Was dat wel gelukt was het een mooie dag geweest.

Toch, als ik alles van te voren zou weten, was ik weer gegaan. Maar wel met een dikkere jas en voldoende eten in de kofferbak.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
rhazer-31

Bericht door rhazer-31 »

Nou ik ben benieuwd!
Was het nou leuk en de moeite waard? als ik zo lees viel het allemaal wat tegen....
Ik heb ook wel eens aan een videoclip gewerkt van een of andere russische artiestski,
maar dat was gewoon pure ellende, ik ben nieuwschierig!!!

Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

3:50 wordt ik wakker gezoemt door me wekker, half bewusteloos kijk ik dat rare ding aan om langzaam tot bewustzijn te komen dat het vandaag zo ver is....we gaan naar Friesland om de video clip van Krezip bij te wonen.

Marjolein had die avond daarvoor ook nog avonddienst gehad waardoor het slapen toch wel weinig was.

Snel even wassen en doen en om 4:15 zitten wij inclusief een collega van mij in de auto om Twister te begroeten bij het eerste bezinestation.

Snel door kachelen naar Utrecht waar Tonmustang en John op ons wachten...leuk om op de vroege ochtend bij de BP te gaan staan praten met een klant van BP die onze Chris weer kent uit Berkel en Rodenrijs .

Met een lekker tempo naar Emmeloord gereden om om 6:00 Edgar , Rene ,Madalmelo met bijrijder en 1967sportsroof te begroeten..

Afbeelding

Eindelijk om een uurtje of 7 komen we op de set aan en worden we op onze plaatsen gezet, al snel valt al op dat het weer niet mee werkt met ons, en hebben dan ook al snel de koffie ondekt om ons aan te warmen.

Afbeelding

Leuk om te zien hoe dat gaat op zo'n set....voor mij leek het soms amateuristische , maar dat zal mij onwetentheid wel zijn.

Afbeelding

Ja en dan de catering het moet wel gezegd worden dat ik dat slecht vondt hoor, ik bedoel op de koffie na was er niets te krijgen en de kroeg was dicht.

Wij zijn dan ook om 13:00 vertrokken met nog 3 mustangs en de rest is gebleven , ben ook erg benieuwd of er nog veel gefilmd is rondom hun Mustangs..

EN ja ook ik zou het nog een keer doen, het was zeker heel leuk om mee te maken, en als het weer veel beter was hadden we er nu mischien nog wel gezeten......

Ben benieuwd naar de clip, want ik kon er geen touw aan vast knopen wat nu de bedoeling was hahahahaha

Meer foto's hier...Krezip

Marcel :baby:
Mustangpiet
Contacteer:

Bericht door Mustangpiet »

Ben benieuwt naar die clip,waneer moet die ongeveer te bewonderen zijn?¿?
En wat was de rol van de Mustangs in die clip,moesten jullie rijden of werden er alleen wat foto's gemaakt voor de clip?¿?
vertel vertel ben erg nieuwsgierig. :baby:

Peter
Harley-Davidson Softail Custom 1340cc
Harley-Davidson Sportster 883
(samen ook 4 wielen!)
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Eigenlijk alleen maar opvulling Peter, en ik zou echt niet weten waneer die videoclip uitkwam, er was ons belooft dat we de clip per post thuis gestuurd zouden krijgen , dus dat is wel tof van ze..

1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Zo hehe, eindelijk thuis. KmetP files
Marcel, je hebt weinig gemist hoor.
Nadat je was vertrokken hebben we nog een paar uur buiten staan blauwbekken,
en zijn uiteindelijk om een uur of 4 vertrokken.
Het zou nog tot een uur of 6 gaan duren voordat ze die drive-by zouden gaan opnemen.
We waren het allen over eens dat dit wat te lang ging duren,
en namen vriendelijk afscheid van de crew.
De terugreis ging aanvankelijk lekker vlot.
Edgar, 1969Sportsroof en bijrijder Rene hadden aardig de gang erin.
Gelukkig hield m'n achteras/cardan zich aardig stil.
Dichter bij Utrecht raakte ik in de files en ging het tempo aardig omlaag,
zodat toch nog laat thuis was.
Leuke dag gehad, maar het weer zat een beetje tegen [veel wind&bewolkt]
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Twister

Jammer dat het zolang ging duren, en bedankt voor het meenemen van me stoel, en ik denk dat we zeker een ervaring rijker zijn, en het was leuker dan werken hahahaha

Oja John ben je al uitgerild , man wat had jij het koud hahahahah

1969sportsroof
Contacteer:

Bericht door 1969sportsroof »

Jezus wat was dat koud. Btw Twister nogmaals bedankt voor het mogen lenen van je jas!!! Heeft me zeker een dikke onderkoeling gescheeld.
Ook aal duurde alles verschrikkelijk lang toch hebben we 's morgens toch zeker schik gehad. Leedvermaak ivm de vuilinsvat op wielen :hha: :hha: :hha: ook wel pontiac firebird. Ik ben wel benieuwd naar de clip, maar dat zien we als het goed is in Mei ofzo en vanaf 18 april elke maandag om 18:30 op MTV een verhaal over Krezip met waarschijnlijk 25 April of de week erna onze opnamedag!!!
351 Cui Windsor
Holley 600 Cfm Carb
Ford Motorsport performer intake
Dual exhaust met flowmasters
Hedman Headers
Mallory ignition
power steering
power disc brakes
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Dan zien we waarschijnlijk ook de making-off daar staan we lekker in beeld te blauwbekken hahahahha

1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Ik denk dat die gozer die op een bed achter de camera auto werd voortgetrokken, best wel eens een zware verkoudheid tegemoed kan zien. Heerlijk in z'n t-shirtje :peace:
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Andre

Bericht door Andre »

Ziet er leuk uit die straat, hebben jullie gelijk ff veranderd in DM&FFstreet :peace: zeker.
_Groeten Andre (ook met

pretpijpen)_

"Every once in a while, Detroit produces a vehicle thats hits the right button at the right time"
Herman

Bericht door Herman »

1969sportsroof schreef:. Leedvermaak ivm de vuilinsvat op wielen :hha: :hha: :hha: ook wel pontiac firebird. Ik ben wel benieuwd naar de clip, maar dat zien we als het goed is in Mei ofzo en vanaf 18 april elke maandag om 18:30 op MTV een verhaal over Krezip met waarschijnlijk 25 April of de week erna onze opnamedag!!!
Wat was dat leedvermaak eigenlijk? Wilde die stumpert niet starten ofzo?
Trouwens hele mooie foto's heren.
Marcel:
Leuk verhaal. Moet je vaker doen.Jammer dat ik moest werken.
Is er nog film geschoten door 1 van jullie?

:ciggy:
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Heren,

Bedankt voor de verhalen, leuk om te lezen en leuk om de foto's te bekijken. In mijn woon-werk file van vanmorgen had ik het eerste tussenverslag al te pakken en toen klonk de kou al door; dat is zo te lezen niet veel beter geworden...

Wel een bijzondere ervaring!

Marc
Marc
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Hadden ze toch beter die clip hier kunnen opnemen, want ik heb zelfs mijn zomerjas nog thuisgelaten!!!!!!!!

Dus volgende clip, hier in het zuiden, 300 kroegen in Maastricht, dus altijd wel iets van catering
tonmustang

Bericht door tonmustang »

allemaal goed aangekomen zie ik. Mijn zoon Menno heeft het toch als best spannend en leuk ervaren. Alleen.........die kou. Volgende keer wij in dat huis en hun naar buiten, toch? Wij binnen met koffie en tv spelletjes ofzo. Maar dat is voor volgende keer, die dan toch echt dichterbij moet zijn. Toch leuk om een keer mee te maken. Wie weet worden we toch nog beroemd na 18 april dan?

tot later

Ton
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”