dm&ff voorjaars toer rit
Moderator: Shelby GT-H
Re: dm&ff voorjaars toer rit
goeie middag
heb met mussietang de rit voor gereden en we zijn klaar de route die ik uitgezet heb is goed ., morgen begint laura aan de route boekjes voor de deelnemers
tot ziens op 27 maart .
gr. arie
heb met mussietang de rit voor gereden en we zijn klaar de route die ik uitgezet heb is goed ., morgen begint laura aan de route boekjes voor de deelnemers
tot ziens op 27 maart .
gr. arie
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
Ik wil me ook opgeven met 2 personen
Groeten,
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
martin bedankt dat je ook meedoet met 2 personen., ik heb je een pb gestuurd met de gegevens. ik zet je op de deelnemerslijst.
gr. laura
gr. laura
sn95 driver
sn95 driver
vanaf nu is de inschrijving geopend voor de voor jaars rit 2011 zondag 27 maart start in ZAANDAM, kosten zijn 17,50 eur. pp, de rit gaat over +/- 125 km. betaling geschiet via overschrijving naar de de bank, gegevens krijg je via pb dus niet storten op rek. gebruikt voor winter rit
laura en ik doen ons best om er een leuke dag naar ieders tevredenheid van te maken Tevens een mooie beker voor de WINNAAR VAN DE pokerrun.
gr. arie
DEELNEMERS LIJST EN REEDS BETAALD
arie en laura 2x organisatie
hendrik en carla?? 2x filmteam
1 steef en regina 2x
2 neko 2x
3 mussietang 2x
4 falkongek 2x
5 shelby gt-h 3x
6 pietenhelma 2x
7 mack 2x
8 fuell 66 2x
9 djon 1x
10 mustangmoos 2x
11 martinGT 2x
12 bianca v w 2x
vincent ?
laura en ik doen ons best om er een leuke dag naar ieders tevredenheid van te maken Tevens een mooie beker voor de WINNAAR VAN DE pokerrun.
gr. arie
DEELNEMERS LIJST EN REEDS BETAALD
arie en laura 2x organisatie
hendrik en carla?? 2x filmteam
1 steef en regina 2x
2 neko 2x
3 mussietang 2x
4 falkongek 2x
5 shelby gt-h 3x
6 pietenhelma 2x
7 mack 2x
8 fuell 66 2x
9 djon 1x
10 mustangmoos 2x
11 martinGT 2x
12 bianca v w 2x
vincent ?
Laatst gewijzigd door arie op wo 09 mar, 2011 09:40, 5 keer totaal gewijzigd.
sn95 driver
sn95 driver
bianca de betaling is binnen maar je hebt 10euro teveel overgemaakt 45 in plaats van 35euro die 10euro krijg je wel terug bij het vertrek punt.
gr. laura
gr. laura
sn95 driver
sn95 driver
hier nog even de plaats van aanvang toerrit verzamelen vanaf 9.00uur , AANVANG rit 10.00UUR .
het adres is mcdonalds koningin julianaweg 45 zaandam. lunch houden we bij eetcafe de ruif. en het eindpunt bij HET WAPEN VAN WIERINGERWAARD.
GR. ARIE
het adres is mcdonalds koningin julianaweg 45 zaandam. lunch houden we bij eetcafe de ruif. en het eindpunt bij HET WAPEN VAN WIERINGERWAARD.
GR. ARIE
sn95 driver
sn95 driver
Ik begin nu al zin te krijgen
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
NOG NET GEEN 3WEKEN MEER NEKO NOG FF GEDULD 
sn95 driver
sn95 driver
-
mustangmoos
Voor mij is het de eerste keer dat ik met zo'n rit mee ga. Als ik het goed begrijp is er een wedstrijdelement; dus ieder rijdt voor zich. Het is niet zo dat iedereen achter elkaar aan rijdt ??
Ik ben niet zo van het harde rijden met die ouwe bak; kan ik mijn eigen snelheid houden ?
Monique
Ik ben niet zo van het harde rijden met die ouwe bak; kan ik mijn eigen snelheid houden ?
Monique
Geen wedstrijd element. Tenminste... Tot nu toe niet
Nee, is gewoon gezamelijk oprijden, en geen haast maken...
Nee, is gewoon gezamelijk oprijden, en geen haast maken...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
we houden een snelheid tot max. 70km pu.aan ,het wedstrijd element houd in bij vertrekpunt krijgt iedere bestuurder een speelkaart bij tank of tussenstops 1 kaart totaal 5 kaarten en voor het bereiken van het eindpunt nog een korte stop voor het inleveren van je beste kaarten.
zie eerdere vermelding en uitleg van de pokerrun.
PS voor vragen ben ik altijd bereikbaar.
gr. arie
zie eerdere vermelding en uitleg van de pokerrun.
PS voor vragen ben ik altijd bereikbaar.
gr. arie
sn95 driver
sn95 driver
@mustangmoos: we rijden gewoon achter elkaar, en we blijven bij elkaar. Het leukst van de tocht is de lange sliert Mustangs door het landschap. Hard rijden doen we niet: tot nu toe hebben we alleen nog maar wat opstoppingen veroorzaakt
Het wedstrijdelement is met speelkaarten, volgens mij heeft dat weinig met het rijden zelf te maken. Ik vind de tochtjes altijd uitermate relaxed.
Hennie, leuk dat je meegaat! Welke auto neem je mee? Als je zo'n Saleen meeneemt, wil ik een photoshoot!!!
Het gaat de goede kant op met het aantal deelnemers! Top!
Hennie, leuk dat je meegaat! Welke auto neem je mee? Als je zo'n Saleen meeneemt, wil ik een photoshoot!!!
Het gaat de goede kant op met het aantal deelnemers! Top!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
he mack
die bijlage voor drawing waar zit dat
die bijlage voor drawing waar zit dat
sn95 driver
sn95 driver
-
mustangmoos
Dank jullie voor de uitleg. Het is me geheel duidelijk.
Leuk om weer eens wat collega Mustangrijders te ontmoeten en vooral de mens te leren kennen achter de namen in dit topic. Zoals jullie misschien gezien hebben, probeer ik meer liefhebbers uit mijn omgeving mee te krijgen. Hoe meer Mustangs, hoe leuker, toch.
Groetjes Monique
Leuk om weer eens wat collega Mustangrijders te ontmoeten en vooral de mens te leren kennen achter de namen in dit topic. Zoals jullie misschien gezien hebben, probeer ik meer liefhebbers uit mijn omgeving mee te krijgen. Hoe meer Mustangs, hoe leuker, toch.
Groetjes Monique
monique.
bedankt voor je inzet om meerdere stangs uit zuid holland mee te krijgen en zich op te geven het word een mooie DAG en wat is er mooier dan een lang lint mustangs over de weg van alle bouwjaren.
gr. laura
bedankt voor je inzet om meerdere stangs uit zuid holland mee te krijgen en zich op te geven het word een mooie DAG en wat is er mooier dan een lang lint mustangs over de weg van alle bouwjaren.
gr. laura
sn95 driver
sn95 driver