De raam van de mustang is gesneuveld door mijn eigen schuld. Op zich niet erg want er moest toch een nieuwe in. De kit waar de ruit mee vast zit is erg sterk. Ik kwam daar zelfs met nieuwe mesjes niet goed doorheen dus dacht ik de kit op te warmen met een verfbrander. (Dat had ik ergens gelezen.) Maar ik denk dat ik het te warm heb laten worden want op het moment dat ik met het mesje de raam perongeluk raakte sprong er een stukje uit en de raam sprong doormidden. Daarna was ik niet meer zo voorzichtig met de ruit. Vandaar dat die er nu zo uit ziet.
1970 Trans-Am Mustang
Moderator: Shelby GT-H
Re: 1970 Trans-Am Mustang
Klopt naast mustangs werk ik graag aan de bmwtjes. Ik heb vaak meerdere e30's die ik een beetje opknap voor de hobby en/of klaarmaak voor circuit gebruik. Maar degene op de foto is toch nog mijn favoriet
Daar heb ik nu al ongeveer 40 trackdays mee gereden en op een koppelingsplaat na alleen maar olie en remmen moet vervangen. Niet slecht voor een 25 jaar oud wagentje met 300.000 op de teller.
De raam van de mustang is gesneuveld door mijn eigen schuld. Op zich niet erg want er moest toch een nieuwe in. De kit waar de ruit mee vast zit is erg sterk. Ik kwam daar zelfs met nieuwe mesjes niet goed doorheen dus dacht ik de kit op te warmen met een verfbrander. (Dat had ik ergens gelezen.) Maar ik denk dat ik het te warm heb laten worden want op het moment dat ik met het mesje de raam perongeluk raakte sprong er een stukje uit en de raam sprong doormidden. Daarna was ik niet meer zo voorzichtig met de ruit. Vandaar dat die er nu zo uit ziet.
- kawazakske
Volgende keer dat we mekaar zien op Zolder zal hij dus een ander kleurtje ,en nog vanalles, hebben.
Kwijlproject Peer !!!
Groetjes
Kwijlproject Peer !!!
Groetjes
Mustang GT 2005 met 506 awpk nen 640nm koppel : http://dmff.nl/viewtopic.php?f=57&t=16210&start=30
Ondertussen is het meer dan 4 maanden geleden dat ik iets over mijn project gepost heb. Helaas heb ik maar weinig aan de auto kunnen werken. De mustang is weggebracht om te ontlakken.
Zelf heb ik maar weinig kunnen doen aan de auto behalven het strippen van de auto en de wagen weggebracht naar Adelbert.
Een foto van het wegbrengen:

Echt een "daar gaat ze gevoel..."
Ondertussen is de auto verder gestript en naar de "ontlakker" (of hoe je dat ook noemt
) gebracht.

Dan hoop ik dat de auto snel terug is, dan kan de rolkooi ontworpen worden en erin gelast worden.
Zelf heb ik maar weinig kunnen doen aan de auto behalven het strippen van de auto en de wagen weggebracht naar Adelbert.
Een foto van het wegbrengen:

Echt een "daar gaat ze gevoel..."
Ondertussen is de auto verder gestript en naar de "ontlakker" (of hoe je dat ook noemt

Dan hoop ik dat de auto snel terug is, dan kan de rolkooi ontworpen worden en erin gelast worden.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
was hij eerst grabber geel of wat zie ik
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- PoisonIvy66
Grabber Orange zul je bedoelen, NielsGhost Rider schreef:was hij eerst grabber geel of wat zie ik
Ik hoop nog veel te lezen (en zien) over dit mooie project!
Ik dacht overigens dat je het zelf zou gaan doen. Dat zou ik wel doen, zelfs met m'n 2 linker handen. Hoewel ik natuurlijk ook "wel wat" zou moeten uitbesteden.
Groeten en succes verder,
Roel
...Happiness is the road...
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
uh ja, stom bedoel ik ook, yellow heeft ook niet bestaan in 70 als grabber.
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Hij is orgineel grabber orange, en straks wordt deze weer de orginele kleur.
Het is wel de bedoeling dat ik alles zelf doe, de afbraak tot zo ver heb ik ook allemaal zelf gedaan. Maar nu moet er gelast worden en dat moet ik toch echt uitbesteden.
Het is wel de bedoeling dat ik alles zelf doe, de afbraak tot zo ver heb ik ook allemaal zelf gedaan. Maar nu moet er gelast worden en dat moet ik toch echt uitbesteden.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
oeh das wel gaaf !
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Even een enorme schop voor dit topic.
Ik ben ondertussen ongveer 3,5 jaar verder en eigenlijk is er om verschillende redenen maar weinig tijd in dit project gestopt. Hier komt nu verandering in. De mustang (nouja de body) is weer thuis! Zaterdag komen ook alle overgebleven onderdelen weer terug naar huis.
Bij deze wat foto's van de huidige status:
De rolkooi:

Naar huis:

En deze morgen de auto weer terug op z'n frame:

Ik ben ondertussen ongveer 3,5 jaar verder en eigenlijk is er om verschillende redenen maar weinig tijd in dit project gestopt. Hier komt nu verandering in. De mustang (nouja de body) is weer thuis! Zaterdag komen ook alle overgebleven onderdelen weer terug naar huis.
Bij deze wat foto's van de huidige status:
De rolkooi:

Naar huis:

En deze morgen de auto weer terug op z'n frame:

goed om te zien, dat ie langzaam aan weer weer "track ready" gaat worden,
Hennie
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Zo, jij hoeft jezelf voorlopig niet te vervelen.
Succes met de wederopbouw, het ziet er vooralsnog prima uit.
Michel.
Succes met de wederopbouw, het ziet er vooralsnog prima uit.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Ik was al bang dat dit project definitief gestrand was.
Leuk om op een meeting oud en nieuw naast elkaar te zetten.
Mocht je ze nodig hebben als voorbeeld, dan heb ik een orgineel Bud Moore Engineering setje # 15 en # 16 liggen
Mocht je ze nodig hebben als voorbeeld, dan heb ik een orgineel Bud Moore Engineering setje # 15 en # 16 liggen
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Dat is zeker wel intressant. Ik ga voor de nummer 161970TwisterSpecial schreef:Ik was al bang dat dit project definitief gestrand was.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Waarom je voorkeur voor # 16 ?
Parneli Jones won tenslotte met # 15 de 1970 Trans-Am serie
Parneli Jones won tenslotte met # 15 de 1970 Trans-Am serie
grtz, Ronald