Zondag ben ik ook even wezen rijden. Een maat van me had er nog nooit ingezeten en het was mooi weer. Na een stukje snelweg en even flink doortrappen waarbij mijn bijrijder alleen maar stiller werd, was zijn reactie: "Dit is pas echt autorijden".
ben zondag ook nog een mooie ronde gaan touren,blijft elke keer weer een waar genot.
had het er met mijn vriendin over dat het me opviel dat we onderweg geen klassiekers tegen kwamen en nog geen kwartier later komt ons een mustang tegenmoet rijden.
Testritje gister uitstekend verlopen. De eerste kilometers van 2011 zitten er weer op.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ivm mooie weer (droog,zonnig) hier in het zuiden, nieuwe accu geplaatst .
Echter wou niet starten op benzine, dus maar op lpg gestart,lekker rondgetourd rond einhoven en omgeving,alleen trekt de auto niet meer zo als voor winter,oliepeil automaat is goed,kan dit zijn door lang stilstaan? ca 6mnd.
groetjes Parker
'67 mustang coupe l6
'59 ford zephyr mk2
'58 Ford Fairlane 500
'11 megane
I.v.m. het mooie weer vandaag heb ik de 67er uit de winterslaap gehaald sinds eind vorig jaar Oktober.1 keer de sleutel omgedraaid en ff doorgestart en de motor begon op eigen kracht
te draaien.Aangezien ik de Mustang in de winter ook altijd op LPG weg zet verbaast het mij dat die zonder problemen start na zoveel maanden.
Gelijk ook maar de garage beetje opgeruimt en de vloer ontdaan van alle ingewaaide blaadjes enzo.Na ongeveer 2 uurtjes toeren richting Brabant de Stang weer op stal gezet in afwachting
van een volgende rit.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!