Roel stelt zich voor
Moderator: Shelby GT-H
- stephan verhagen
- crimson_lion
Re: Roel stelt zich voor
Goede avond alle,
Na wat geneuzel, getreuzel en gestuntel is een jongensdroom werkelijk geworden.
Ik ben wat van mijn wensen en aanpak afgeweken en heb sinds kort een Mustang V8 Automaat Hatchback uit 1969.
Direct vanuit de States is deze auto naar Zwitserland geexporteerd en een paar decenia's later naar Nederland verhuisd.

De auto ziet er goed uit voor zijn leeftijd en op wat "aandachtspuntjes" na wat voornamelijk body-, lak-, chroomwerk, rubbers en een paar kleine dingetjes, zoals uitlijnen, radio (geen geluid) en de km/u instellen/ aanpassen. (ik weet al wat het is maar niet de oorzaak. binnen de bebouwdekom rijdt hij de juiste snelheid alleen op de snelweg rij je 10 a 15 km/u te langzaam. wat overigens niet erg is voor snelheidsovertredingen
)
Stiekem wordt het toch wel veel werk en als ik zo al wat projecten heb gezien en ook bij vrienden met hun projecten komt er telkens een nieuwe pandora's doosje te voorschijn.
Momenteel zit ik nog wel met een nieuwe uitdaging en dat is de garage / werkplek. Waar wij nu wonen is geen ruimte voor te klussen en we zijn opzoek naar een nieuwe optrek met werkplek / garage. Ook kan het een aparte garagebox zijn, maar het liefste heb ik zo eentje dichtbij of nog liever, aan huis.
Oftewel, tips of advies is altijd welkom.
Groeten Roel
Na wat geneuzel, getreuzel en gestuntel is een jongensdroom werkelijk geworden.
Ik ben wat van mijn wensen en aanpak afgeweken en heb sinds kort een Mustang V8 Automaat Hatchback uit 1969.
Direct vanuit de States is deze auto naar Zwitserland geexporteerd en een paar decenia's later naar Nederland verhuisd.
De auto ziet er goed uit voor zijn leeftijd en op wat "aandachtspuntjes" na wat voornamelijk body-, lak-, chroomwerk, rubbers en een paar kleine dingetjes, zoals uitlijnen, radio (geen geluid) en de km/u instellen/ aanpassen. (ik weet al wat het is maar niet de oorzaak. binnen de bebouwdekom rijdt hij de juiste snelheid alleen op de snelweg rij je 10 a 15 km/u te langzaam. wat overigens niet erg is voor snelheidsovertredingen
Stiekem wordt het toch wel veel werk en als ik zo al wat projecten heb gezien en ook bij vrienden met hun projecten komt er telkens een nieuwe pandora's doosje te voorschijn.
Momenteel zit ik nog wel met een nieuwe uitdaging en dat is de garage / werkplek. Waar wij nu wonen is geen ruimte voor te klussen en we zijn opzoek naar een nieuwe optrek met werkplek / garage. Ook kan het een aparte garagebox zijn, maar het liefste heb ik zo eentje dichtbij of nog liever, aan huis.
Oftewel, tips of advies is altijd welkom.
Groeten Roel
Cross my heart not to slide!
Gaaf zeg! Proficiat ermee! Woon je nu trouwens in Klompengat of in Tilburg?
Groet,
Erwin
Groet,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
- PoisonIvy66
Gefeliciteerd naamgenoot!
Stoere wagen; daar zul je veel plezier meer hebben.
Je woont in de buurt dus ik zal je wel een keer tegenkomen.
Groeten,
Roel
Stoere wagen; daar zul je veel plezier meer hebben.
Je woont in de buurt dus ik zal je wel een keer tegenkomen.
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
ziet er fijn uit ! veel succes en plezier er van
groete Niels
groete Niels
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Mooi dat je zo,n ride dichtbij heb gevonden ! .
Suc6
.
Suc6
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Oficieel in Best, maar tijdelijk in Velhoven.Erwin schreef:Gaaf zeg! Proficiat ermee! Woon je nu trouwens in Klompengat of in Tilburg?
Ik ken er ook nog een paar. Mijn vriendin komt er vandaan, dus dan zou de schoonmoeder ook blij zijn als we tussen Maas en Waal zouden wonen.Peter schreef:succes, en ik weet nog wel wat huizen met een grote tuin en garage alleen niet in klompengat maar net over de maas
Maar voor ons is er bijna niks beters dan Brabant. Familie, vrienden, het bourgondische gezelschap en eten.
(no offence, maar denk wel dat er nu wat reacties kunnen komen
Groetjes Roel
Cross my heart not to slide!
- PoisonIvy66
Je hebt helemaal gelijk!Roel schreef:Maar voor ons is er bijna niks beters dan Brabant. Familie, vrienden, het bourgondische gezelschap en eten.
(no offence, maar denk wel dat er nu wat reacties kunnen komen )
Ik heb trouwens het grootste deel van mijn leven in Veldhoven gewoond!
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...
Ik ook, sterker nog ik ben er geborenPoisonIvy66 schreef:Je hebt helemaal gelijk!Roel schreef:Maar voor ons is er bijna niks beters dan Brabant. Familie, vrienden, het bourgondische gezelschap en eten.
(no offence, maar denk wel dat er nu wat reacties kunnen komen )![]()
Ik heb trouwens het grootste deel van mijn leven in Veldhoven gewoond!
Groeten,
Roel
Mooie mustang! Veel rijplezier en ik zal je vast wel een keer zien aangezien ik elke dag in veldhoven ben