originele nederlandse mustang kaart

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
428cj

originele nederlandse mustang kaart

Bericht door 428cj »

Vandaag zat hij bij de post, een nederlandse kaart van de ford mustang. Voorop twee foto's en achterop de text, kijk zelf wat erop staat. Best wel appart zo een kaart, jammer van de 4 gaatjes op de hoeken maar dat mag de pret niet drukken. Toen de man hem op ging sturen vroeg ik of hij hem netjes in een envelope wilde doen en niet een postzegel erop wilde plakken en mijn adres erop geschreven op de bus wilde doen. (grapje natuurlijk) "ik heb de kaart niet voor niets 45 jaar bewaard" was zijn opmerking. Dat vind ik nu leuk, een originele kaart van de eerste eigenaar, nog niet altijd binnen gestal en van een oud vrouwtje geweest.

http://picasaweb.google.com/11028617823 ... stangKaart#" onclick="window.open(this.href);return false;
Erwin

Re: originele nederlandse mustang kaart

Bericht door Erwin »

Supermooi! Veel plezier ermee.

Groet,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Tof Nederlands collector item !

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

428cj schreef:Vandaag zat hij bij de post, een nederlandse kaart van de ford mustang. Voorop twee foto's en achterop de text, kijk zelf wat erop staat. Best wel appart zo een kaart, jammer van de 4 gaatjes op de hoeken maar dat mag de pret niet drukken. Toen de man hem op ging sturen vroeg ik of hij hem netjes in een envelope wilde doen en niet een postzegel erop wilde plakken en mijn adres erop geschreven op de bus wilde doen. (grapje natuurlijk) "ik heb de kaart niet voor niets 45 jaar bewaard" was zijn opmerking. Dat vind ik nu leuk, een originele kaart van de eerste eigenaar, nog niet altijd binnen gestal en van een oud vrouwtje geweest.

http://picasaweb.google.com/11028617823 ... stangKaart#" onclick="window.open(this.href);return false;
Even vraag, kan je ze even mooi inscannen ??

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
428cj

Bericht door 428cj »

Dat zou kunnen mit ik een scanner heb, zal eens even vragen hoe ik dat kan regelen. Kan iemand dat eventueel doen hier op het forum en in de buurt van Hillegom?
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Rene, Mooie fotokaart met een leuk stukje geschiedenis.

Arjan
428cj

Bericht door 428cj »

Arjan,

Ik heb nog meer originele Nederlandse mustang items waaronder een origineel nederlands boekje welke je bij de mustang kreeg over hoe de mustang werkt. Een grote glazen asbak met onderandere een mustang erop. Laat maar weten of je het eens wil zien, verkopen is geen optie voor mij.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Begrepen Rene. Ik denk dat je over deze handleiding (1966) hebt.... of heb je de 1965 versie ?
Naar de asbak ben ik wel nieuwsgierig, graag een foto.

Arjan

Zie link: http://home.kpn.nl/arjan_/nlhandleiding66/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
428cj

Bericht door 428cj »

ik dacht een 65 boekje maar zal hem eerst moeten zoeken, hij is in hele goede staat. De asbak zit in dezelfde doos. Wordt vervolgd.
Driesgt
Contacteer:

originele nederlandse mustang kaart ruile! aha

Bericht door Driesgt »

MUSTANG KAART. wie wil er ruilen :lol: :mrgreen:
Mustang GT 1996.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

428cj schreef:Vandaag zat hij bij de post, een nederlandse kaart van de ford mustang. Voorop twee foto's en achterop de text, kijk zelf wat erop staat. Best wel appart zo een kaart, jammer van de 4 gaatjes op de hoeken maar dat mag de pret niet drukken. Toen de man hem op ging sturen vroeg ik of hij hem netjes in een envelope wilde doen en niet een postzegel erop wilde plakken en mijn adres erop geschreven op de bus wilde doen. (grapje natuurlijk) "ik heb de kaart niet voor niets 45 jaar bewaard" was zijn opmerking. Dat vind ik nu leuk, een originele kaart van de eerste eigenaar, nog niet altijd binnen gestal en van een oud vrouwtje geweest.

Rene, waar is de Kaart gebleven ????? :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”