rzboss302 schreef:Dit is een mooie mach1 voor JACCO !!!!
Grz Richard
join the club
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
MustangMan010 schreef:Ik zou ook wel willen maarja............
Mark
....er zit geen rekje op?
Dat antwoord had ik idd wel van jou kunnen verwachten
maar wat ik eigenlijk bedoel is dat ik ook niet graag mijn 67er kwijt wil.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Snap ik; jouw '67-er is ook super-mooi! Maar soms is het wel eens leuk om een nieuw avontuur te beginnen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, if you catch my drift
Erwin schreef:Snap ik; jouw '67-er is ook super-mooi! Maar soms is het wel eens leuk om een nieuw avontuur te beginnen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, if you catch my drift
En wanneer koop jij weer eens iets anders Erwin? Je hebt deze al weer bijna een half jaar!
Erwin schreef:Snap ik; jouw '67-er is ook super-mooi! Maar soms is het wel eens leuk om een nieuw avontuur te beginnen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, if you catch my drift
En wanneer koop jij weer eens iets anders Erwin? Je hebt deze al weer bijna een half jaar!
Ik ben gisteren naar deze auto wezen kijken en was er toch wel van onder de indruk.
Het is een echte Mach 1 (63C), alleen is de motor niet orgineel. Verder zijn er nog een paar kleine dingetjes aan te doen.
Ik heb hem vanmorgen gekocht. Nadere informatie volgt.