Ik ben nog bezig de wagen uit elkaar aan het slopen.
Het feit is dat de eigenaar hiervoor er een handje van had om alles houtje toutje op te lossen.
En men vanaf 1996 er maar vanaf zag om er iets mee te doen.
Het leek toen een goed idee om de auto in de tuin neer te zetten, met de gedachte....misschien rijd hij vanzelf dan wel weg....
Na 14 jaar ben ik de gene die zich ontferm over deze ruwe diamant, maar mijn God wat moet er allemaal niet aan gebeuren.
iedere vierkante mm is verrot en verroest. Ik ga er nu al van uit dat alle onderdelen vernieuwd moeten worden, en of gespoten, gesmeerd noem maar op. iedere keer als ik een plaat of iets anders weg haal kom ik weer wat tegen.
Via dit forum hoop ik wat advies te krijgen over de zaken waar ik mee bezig ben. Mochten er nog mensen onderdelen hebben van een 67'er die ze kwijt willen graag.... Ik heb het idee dat ik alles kan gebruiken.
Ik ben begonnen met het strippen van de auto. Echter alles is echt goed verrot. Dus iedere bout die je los wilt draaien, daar moet een ringsleutel om de moer heen
Ik Heb hem vanbinnen bijna helemaal kaal. tank eruit, spratborden voor, grill, ben nu bezig met de motor.
Taktiek = Alles uit elkaar halen, en beginnen bij het begin ( zoals op de fabrieksband in Amsterdam)
Alvast bedankt voor de tips.