Hierbij een paar nieuwe foto's van mijn Mustang. Inmiddels met frontlip en nieuwe koplampies!
Gr. Kevin
Moderator: Shelby GT-H
Nee joh... "Wingless" is helemaal hot in Amerika met dit type op dit moment. Zonder spoiler staat ook wel stoer.Blacky schreef:Erg mooi.
Nu nog een vleugeltje op de koffer.
Op zo'n New Edge staat hij beter dan op een SN95, het is nog een heel gedoe om dat passend te krijgen. Hij sluit beter aan op een New Edge bumper.fuel66 schreef:Nette bak!. Zal ook nog eens ff zo`n lip monteren, staat wel goed.
Lijkt me apart want dit type kwam pas uit in 1999bart-himself schreef:Lijkt een beetje op die wat ik in 1998 heb gehad.
Marco.
Ja, klopt! Ik werk er tegenover! Kan het ook zijn dat jij er een poosje geleden was met jouw stang?? Stond voor het raam te kwijlenGearz schreef:Hey Kevin, kan het zijn dat ik je vandaag gespot heb op een industrie terrein in Elst Gelderland ?
Ik stond aan de receptie van Harbers Trucks (Volvo) te wachten toen er bij het bedrijf aan de overzijde exact zo'n Stang als de jouwe wegreed.![]()
Michel.
Ja, dat klopt.... Ik laat m'n wagens daar altijd keuren. Was er toen inderdaad met de Mustang, vandaag voor een nieuwe APK op het kuddevervoer van de vriendin.mclarenator schreef:Ja, klopt! Ik werk er tegenover! Kan het ook zijn dat jij er een poosje geleden was met jouw stang?? Stond voor het raam te kwijlen