BMCC meeting zondag 29 augustus
Moderator: Shelby GT-H
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Re: BMCC meeting zondag 29 augustus
Ik ben ook geweest, heb nog geen enkele editie sinds 6 jaar gemist. het weer was niet optimaal, hoewel ik daar geen druppel regen gezien heb. Waarschijnlijk waren er nog wel een aantal forumleden, Ik heb Frans gezien, maar voor de rest nieland die ik bij naam kende. Misschien een idee om op een Mustangmeeting een stand te zetten van het forum met gadgets en t-shirts. Stonden een paar leuke wagens bij, ik was er om 12.00 uur, maar ben niet al te lang gebleven, ik wilde nog trachten het carb. probleemje op te lossen nadat ik wat tips had gekregen. Was goed georganiseerd, zoals elk jaar. Maar inderdaad, mooi weer lokt meer volk en geeft toch iets meer sfeer. Tot volgend jaar.
Eric
Eric
- mustang5R07T158689
besten mustangers,
wij wensen de organisatie onze beste dank uit te drukken voor het evenement in goede banen te leiden.
Ondanks het regenweer toch weer een leuk weekend gehad, jawel,
de mannen van de kust gaan er al van de zaterdagnamiddag naartoe.
We kunnen onszelf stilaan de "diehards" noemen, geen kilometer is ons te ver, geen weide is veilig...
Overnachten in een tentje is ook leuk bij regenweer, zolang je voeten en matras maar droog blijft.
Tijdens de terugreis nog eens bakken vol regen over ons heen gehad,
nu weet ik met zekerheid dat mijn tent waterdicht is en de "cowl vent"ook.
groeten en tot volgend jaar,
Stephan
wij wensen de organisatie onze beste dank uit te drukken voor het evenement in goede banen te leiden.
Ondanks het regenweer toch weer een leuk weekend gehad, jawel,
de mannen van de kust gaan er al van de zaterdagnamiddag naartoe.
We kunnen onszelf stilaan de "diehards" noemen, geen kilometer is ons te ver, geen weide is veilig...
Overnachten in een tentje is ook leuk bij regenweer, zolang je voeten en matras maar droog blijft.
Tijdens de terugreis nog eens bakken vol regen over ons heen gehad,
nu weet ik met zekerheid dat mijn tent waterdicht is en de "cowl vent"ook.
groeten en tot volgend jaar,
Stephan
mustang 1965: 200 cid
- kawazakske
Ondanks de slechte voorspellingen toch de hele dag droog gebleven, frisjes was het wel
Eindelijk Philip (bedankt voor de foto's)en Blacky eens ontmoet.
Blijft toch een leuke meeting en niet eens zo ver van mijn deur
Eindelijk Philip (bedankt voor de foto's)en Blacky eens ontmoet.
Blijft toch een leuke meeting en niet eens zo ver van mijn deur
Mustang GT 2005 met 506 awpk nen 640nm koppel : http://dmff.nl/viewtopic.php?f=57&t=16210&start=30
Dan hebben we mekaar juist gemist. Wij zijn daar rond 12.00 doorgereden omdat we nog familiale verplichtingen hadden.okp schreef:ik was er om 12.00 uur, maar ben niet al te lang gebleven
Mijn foto's moet ik nog sorteren en hier en daar bijsnijden, maar vanavond zet ik ze online.
2007 GT California Special
Door de slechte weersvoorspellingen zijn we gisterenmorgen niet vertrokken. Ik heb van gans de dag geen druppel regen gehad
, dat was dus flink balen. Heb op de foto's gezien dat mijn vorige mustang er ook was. spijtig dat ik er niet bij was.
Grt,
Tom
Grt,
Tom
- Mustangdriver
- Contacteer:
Hetzelfde hierberimar schreef:Door de slechte weersvoorspellingen zijn we gisterenmorgen niet vertrokken. Ik heb van gans de dag geen druppel regen gehad, dat was dus flink balen. Heb op de foto's gezien dat mijn vorige mustang er ook was. spijtig dat ik er niet bij was.
Grt,
Tom
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
okp schreef:Ik Ik heb Frans gezien, maar voor de rest nieland die ik bij naam kende. Misschien een idee om op een Mustangmeeting een stand te zetten van het forum met gadgets en t-shirts
Eric
Hebben we wel eens gedaan, stickers en shirts zelfs een party tent met een groot spandoek van DM&FF
Dan is het tijd voor een herhaling !Hebben we wel eens gedaan, stickers en shirts zelfs een party tent met een groot spandoek van DM&FF
Zeg maar waar en wanneer in Spanje... we komen af !
Zet de Cervesas maar klaar...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- walter
- Contacteer:
Het was inderdaad koud en winderig, maar absoluut niet nat! Pas na de prijsuitreiking, tegen 17.00 uur, begon het licht te regenen. De thuisblijvers hadden dus, zoals ze vaak zeggen, ongelijk, máárrrrrr..... ik snap het wel. Met de weersverwachtingen voor de zondag was het slecht gesteld, dus moet je 's morgens beslissen wat je gaat doen. Jammer voor de thuisblijvers die toch een droge dag hebben beleefd, hulde aan allen die wel naar Borsbeek zijn afgereisd.
Het was in ieder geval voor ons als club een zeer geslaagde en heel gezellige meeting. Met 85 wagens stak de opkomst schril af tegen het recordaantal van vorig jaar (138!), maar wij hebben ons prima vermaakt.
Hopelijk volgend jaar beter weer, en dan op weg naar de 150!
Het was in ieder geval voor ons als club een zeer geslaagde en heel gezellige meeting. Met 85 wagens stak de opkomst schril af tegen het recordaantal van vorig jaar (138!), maar wij hebben ons prima vermaakt.
Hopelijk volgend jaar beter weer, en dan op weg naar de 150!
En hier nog wat fotos:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 2ea3ba912a
Voor de mensen die graag 1 of meerdere fotos in origineel formaat hebben: gewoon efkes PM-en.
Hier alvast een voorproefje van een sexy mustang:

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 2ea3ba912a
Voor de mensen die graag 1 of meerdere fotos in origineel formaat hebben: gewoon efkes PM-en.
Hier alvast een voorproefje van een sexy mustang:

2007 GT California Special
Idd 's morgens beslist om ni te vertrekke ... op de terugweg hadde we wss wel regen op ons dak gehad maja ...berimar schreef:Door de slechte weersvoorspellingen zijn we gisterenmorgen niet vertrokken. Ik heb van gans de dag geen druppel regen gehad, dat was dus flink balen. Heb op de foto's gezien dat mijn vorige mustang er ook was. spijtig dat ik er niet bij was.
Grt,
Tom
Verrek... weer van die mooie wielen met spinners...Hier alvast een voorproefje van een sexy mustang:
Keep smiling, your life is shorter than you think !