Hoodlift
Moderator: Shelby GT-H
Dit is het Emailadres,
sales@stangmods.com
de naam van mijn contactpersoon is Matt, en als je mijn naam noemt (Kees) dan krijg ik spaarpunten, zodat ik volgend jaar weer een nieuwe Mustang kan kopen via hen.
Bedenk overigens wel, dat ik geen ervaring heb met wat dat systeem op de lange duur doet.
sales@stangmods.com
de naam van mijn contactpersoon is Matt, en als je mijn naam noemt (Kees) dan krijg ik spaarpunten, zodat ik volgend jaar weer een nieuwe Mustang kan kopen via hen.
Bedenk overigens wel, dat ik geen ervaring heb met wat dat systeem op de lange duur doet.
Om even terug te komen op deze hood lifts
Ik heb gister eens even zitten stoeien met mijn hoodlifts maar helaas als ik ze zo monteer als op de beschijving staat dan gaat de kap dus niet helemaal dicht en blijft hij 15 cm open staan :S:S ,dat is dus helemaal niets wel goed voor de koeling maar ziet er best lullig uit
.heeft iemand dit al eens eerder hier gemonteert op een fox ?? of kan mij iemand es vertellen welke maten ik nu zou moeten aan houden .de lengte van de lifters zijn 40 cm (uitgetrokken).
Ik heb gister eens even zitten stoeien met mijn hoodlifts maar helaas als ik ze zo monteer als op de beschijving staat dan gaat de kap dus niet helemaal dicht en blijft hij 15 cm open staan :S:S ,dat is dus helemaal niets wel goed voor de koeling maar ziet er best lullig uit
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- brammeke11
- Contacteer:
Effe hierop verder brijen.
Bestaan deze ook niet elektrisch? Met een schakelaartje ofzo in het dashboard zodat je hem van binnenuit kan openen.
Zou wel zot zijn voor als je een supercharger hebt, meer lucht nodig? Gewoon de kap een paar cm omhoog.
Of damn die motor wordt warm. Kap weer wat omhoog => Instant cooling.
Bestaan deze ook niet elektrisch? Met een schakelaartje ofzo in het dashboard zodat je hem van binnenuit kan openen.
Zou wel zot zijn voor als je een supercharger hebt, meer lucht nodig? Gewoon de kap een paar cm omhoog.
Of damn die motor wordt warm. Kap weer wat omhoog => Instant cooling.
[img]http://i642.photobucket.com/albums/uu144/brammeke11/Fastbackfan4ever.jpg[/img]
En wat denk je dat met de kap gebuurt als je hem iets open hebt staan met 60Mijl
wil het niet me maken .en daarbij heb je altijd een vergrendeling zitten alvoorens je de kap open kan doen als je die weg haalt ben je helemaal goed bezig .!!
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- brammeke11
- Contacteer:
Ja dat zal er best zijnIets van luchtcylinders ,maar lijkt me niet handig bram 
Omdat je hoe dan ook altijd eerst je vergrendeling eruit moet halen en dan weer in de auto op een knopke drukken;) beetje vreemd vind je niet
Omdat je hoe dan ook altijd eerst je vergrendeling eruit moet halen en dan weer in de auto op een knopke drukken;) beetje vreemd vind je niet
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- brammeke11
- Contacteer: