Voor wie een TJOENING 67 fastback wil als kerstgeschenk!!
Moderator: Shelby GT-H
- bartuitschaijk
Ach, ieder zijn ding uiteraard. Ik heb er wel erger gezien.
En laten we eerlijk zijn, hij springt er in ieder geval tussen uit.
Als ze allemaal std. origineel gebleven waren werd het ook een beetje saai. Ik heb er persoonlijk wel bewondering voor dat sommige mensen een auto aanpassen aan hun persoonlijke smaak. (niet dat het gedrocht uit dit topic nu echt iets is wat ik persoonlijk graag op de oprit heb staan)
Gelukkig was dit een oud karretje wat opgeknapt is....
Het had ook een nieuwe kunnen zijn.

Smaken verschillen gelukkig.
En laten we eerlijk zijn, hij springt er in ieder geval tussen uit.
Als ze allemaal std. origineel gebleven waren werd het ook een beetje saai. Ik heb er persoonlijk wel bewondering voor dat sommige mensen een auto aanpassen aan hun persoonlijke smaak. (niet dat het gedrocht uit dit topic nu echt iets is wat ik persoonlijk graag op de oprit heb staan)
Gelukkig was dit een oud karretje wat opgeknapt is....
Het had ook een nieuwe kunnen zijn.

Smaken verschillen gelukkig.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- hoogenboom
mooi
Tja die hierboven wil ik toch WEL op mijn inrit heben.
Januari is goed kijk maar waneer je zin heb, biertjes staan klaar.
Groet Ron.
Januari is goed kijk maar waneer je zin heb, biertjes staan klaar.
Groet Ron.
-
Mathi_Mustang
Ik heb best wel respect voor de restomodders en eleanorbouwers onder ons... Want er is niks saaier dan op een meeting te lopen waar alle wagens volledig origineel staan... Niet tegenstaande dat deze wagen er echt wel over is en ook totaal mijn smaak niet is... Toch zijn er heel wat mensen die hun mustang wel tot een prachtige niet originele wagen kunnen omtoveren en daar heb ik nu eenmaal meer respect voor dan mensen die alleen maar het originele willen...
Maar zoals alreeds gezegt, smaken verschillen en gelukkig dat er verschil is.
Groeten
Maar zoals alreeds gezegt, smaken verschillen en gelukkig dat er verschil is.
Groeten
- PoisonIvy66
Ach ik heb wel 'saaiere dingen' meegemaakt (wel eens naar een 3 uur durende Gregoriaanse nachtmis met de kerst geweest?) , maar ben het wel degelijk eens met Mathi, ik begrijp wel wat hij bedoeld.
Ik kan best genieten van een mooi naar origineel gerestaureerde stang op een meeting, echter overdaad doet het enthousiasme temperen.
Als ik plotsklaps onverwacht in een woonwijk een '66 fastback zie staan is het instant enthousiasme groter. Zo ook als ik ineens een totaal verbouwde restomod zie staan, het trekt toch de aandacht en nieuwsgierigheid.

Het meest leuke aan meetings is eigenlijk om te zien hoe mensen buiten het seizoen om bezig zijn geweest aan hun wagen. Het voor mij fantastisch om te zien hoe men soms zeer inventief en geduldig te werk is gegaan, vaak met een geheel verschillende insteek.
Uiteraard verschilt het voor éénieder maar het leuke is inderdaad de verscheidenheid van modellen, de verschillende manieren van beleven en ga zo maar door. Met name het enthousiasme van de mensen met wie ik mijn mustangmanie deel is wat een meeting tot een belevenis maakt.
Mijn dag kan niet meer stuk als ik ineens een rare item of uitvoering ontdek, of een stang van heel vroeg uit een modeljaar bijvoorbeeld. Aan de andere kant is het prachtig om te zien hoe mensen een (naar hedendaagse maatstaven) stukje relatief onbetrouwbare techniek middels ingrepen weten te moderniseren c.q. te verbeteren.
Leukst is om er dan even gezellig over te babbelen.
Ach er zijn er miljoenen van gemaakt en naar schatting bestaat er nog zo'n 60% van vandaag de dag. Er zijn ook maar weinig wagens waar zoveel aftermarked spul voor te krijgen is als voor de klassieke Mustang.
Ieder zijn hobby op zijn manier, zeker zolang wij er nog met z'n allen een paar generaties van kunnen genieten.
Ik kan best genieten van een mooi naar origineel gerestaureerde stang op een meeting, echter overdaad doet het enthousiasme temperen.
Als ik plotsklaps onverwacht in een woonwijk een '66 fastback zie staan is het instant enthousiasme groter. Zo ook als ik ineens een totaal verbouwde restomod zie staan, het trekt toch de aandacht en nieuwsgierigheid.
Het meest leuke aan meetings is eigenlijk om te zien hoe mensen buiten het seizoen om bezig zijn geweest aan hun wagen. Het voor mij fantastisch om te zien hoe men soms zeer inventief en geduldig te werk is gegaan, vaak met een geheel verschillende insteek.
Uiteraard verschilt het voor éénieder maar het leuke is inderdaad de verscheidenheid van modellen, de verschillende manieren van beleven en ga zo maar door. Met name het enthousiasme van de mensen met wie ik mijn mustangmanie deel is wat een meeting tot een belevenis maakt.
Mijn dag kan niet meer stuk als ik ineens een rare item of uitvoering ontdek, of een stang van heel vroeg uit een modeljaar bijvoorbeeld. Aan de andere kant is het prachtig om te zien hoe mensen een (naar hedendaagse maatstaven) stukje relatief onbetrouwbare techniek middels ingrepen weten te moderniseren c.q. te verbeteren.
Leukst is om er dan even gezellig over te babbelen.
Ach er zijn er miljoenen van gemaakt en naar schatting bestaat er nog zo'n 60% van vandaag de dag. Er zijn ook maar weinig wagens waar zoveel aftermarked spul voor te krijgen is als voor de klassieke Mustang.
Ieder zijn hobby op zijn manier, zeker zolang wij er nog met z'n allen een paar generaties van kunnen genieten.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
gele geschelpte
Yep, dat ziet er echt uit zoals die vroegere Zakspeed Capri's
een beetje overkill aan polyestere toestanden
je vindt hem we snel terug op een parking.... dat wel ( je hebt twee plaatsen nodig
)
ciao
Rudi
een beetje overkill aan polyestere toestanden
je vindt hem we snel terug op een parking.... dat wel ( je hebt twee plaatsen nodig
ciao
Rudi
Mustang '67 fastback V8 289ci 4V
Manta A '73
Manta A '73
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer: